|
תוכן ההודעה:
אבל בכל רשות במדינה ישנם אנשים שקיבלו רשיון לעסוק בתחומם, אחריות ברשיון זה מוגדרת בחוק התכנון והבנייה.
אתה כמובן לא עובד רשות, אבל אם כבר הזכרת, זו אחת מטענותיי הגדולות ביותר.
זה מה שאמרתי על הרשויות, עיריות וכד´, הם עמוסים בכל מיני עובדים שקוראים לעצמם מפקחים וכד´.
הם גורמים לניפוח המנגנון, יצירת בירוקרטיה מסובכת, יוקר המחייה עולה מאחר וצריך לשלם להם משכורות מהמיסים.
במקום להפריט את העבודה !
יש אדריכלים ומהנדסים בארץ מספיק, בשביל מה עירייה צריכה להעסיק מקצועות אלו, מה קרה, למה לא מעסיקים רופאי שיניים, גלידריות ומוצרי קוסמטיקה, לא מובן לי.
אפשר להעסיק פקיד או שניים שיאשרו תוכנית, אדריכל או מהנדס יחתמו על תוכנית לפי כל הכללים, עם מס´ רשיון, הפקיד יבדוק האם מס´ הרשיון נמצא ברשימה, אם כן יאשר ושלום על ישראל.
על מי הם שומרים, על המהנדסים והאדריכלים, שלא יגנבו, שלא ירמו, מה זו מדינת משטרה ?
יש להפריט את העבודה והאחריות. מי שיפר אחריות זו ישלם לכול הפחות ברישיונו.
|