Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

אתה לא מפקח המטעם הרשות


מחבר ההודעה: גל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/12/2003 12:50:40

תוכן ההודעה:

אבל בכל רשות במדינה ישנם אנשים שקיבלו רשיון לעסוק בתחומם, אחריות ברשיון זה מוגדרת בחוק התכנון והבנייה.

אתה כמובן לא עובד רשות, אבל אם כבר הזכרת, זו אחת מטענותיי הגדולות ביותר.
זה מה שאמרתי על הרשויות, עיריות וכד´, הם עמוסים בכל מיני עובדים שקוראים לעצמם מפקחים וכד´.
הם גורמים לניפוח המנגנון, יצירת בירוקרטיה מסובכת, יוקר המחייה עולה מאחר וצריך לשלם להם משכורות מהמיסים.

במקום להפריט את העבודה !

יש אדריכלים ומהנדסים בארץ מספיק, בשביל מה עירייה צריכה להעסיק מקצועות אלו, מה קרה, למה לא מעסיקים רופאי שיניים, גלידריות ומוצרי קוסמטיקה, לא מובן לי.

אפשר להעסיק פקיד או שניים שיאשרו תוכנית, אדריכל או מהנדס יחתמו על תוכנית לפי כל הכללים, עם מס´ רשיון, הפקיד יבדוק האם מס´ הרשיון נמצא ברשימה, אם כן יאשר ושלום על ישראל.

על מי הם שומרים, על המהנדסים והאדריכלים, שלא יגנבו, שלא ירמו, מה זו מדינת משטרה ?

יש להפריט את העבודה והאחריות. מי שיפר אחריות זו ישלם לכול הפחות ברישיונו.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 אך מה קורה אם החלו עבודות ולא נודע לך עליהם? -- דניאל 13/12/2003 1:35:58    
     סליחה! שייך לשרשור קודם. תגובה לגל.
    דניאל 13/12/2003 1:36:38   
     בניה לפני היתר בניה
    דן 13/12/2003 8:31:48   
         תפקיד האדריכל המתכנן
        איתן כרמל 13/12/2003 8:40:24   
             אתה לא מפקח המטעם הרשות
            גל 13/12/2003 12:50:40   
     לדניאל, במקרה כזה, = שאלה אחרת
    גל 13/12/2003 12:41:58   
         תודה! אך שאלה נוספת לי!
        דניאל 13/12/2003 14:46:18   
             היי דניאל, שבוע טוב
            גל 13/12/2003 18:39:54   
                 תודה גל! אשמח גם לתגובה מעו"ד פורום זה ,תודה מראש!
                דניאל 13/12/2003 19:56:03   
                     לדניאל, רק לדעתי
                    גל 13/12/2003 20:06:27   
                         תשמע גל...
                        עופר 13/12/2003 21:04:08   
                             עפר, הרי "שיכור"
                            גל 13/12/2003 21:36:16   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]