|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: צור אתה תותח!!!
מחבר ההודעה:
דניאל.א- דוא"ל לכותב
בתאריך: 09/12/2003 13:38:12
|
|
תוכן ההודעה:
צור שוב שלום,
העניינים מתחממים והמצוקה גוברת עו"הד (המוכר> בשיחה עם עוה"ד שלי,הציג בפניו פיתרון,לטענתו סיכם עם בנק אחר והשיג אישור בכתב על כך שהצ´ק יועבר ל"מפרק" (רואה החשבון של החברה}.האם הדבר חוקי ומבטיח לי את קבלת הבית. עוה"ד מסרב להראות לי ו\או לעורך דיני את המסמך בטענה שהמסמך הוא פנימי,וכרגע אני ואשתי לחוצים ודורשים פגישה עם הבעלים(אתמול היה בארץ ויחזור מחו"ל רק ביום א´}.
האם זכותי לראות את המסמך.
האם ניתן לדרוש את הצ´ק מקדמה שנתנו ללא התניות, והסחבות מצידם, ורק לאחר מכן להמשיך בהליך הפיצויים.
צור,האם לדעתך על פניו המקרה שלנו יכול להגרר ולהיסחב או שיש פה דברים ברורים כשמש בצהריים, ואשר עו"ד טוב ושופט יסיים את העניין במהרה.
אנחנו בלחץ היסטרי עם תינוקת בת 4 חודשים,גרים בחדר וחצי.
צפוף מאד!!!
.תודה העצות שלך שוות זהב אני כבר מתחיל לבדוק אופציות.
אני אמשיך לעדכן אותך וברשותך להתייעץ עמך, להשתמע.
|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|