|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: מ.מ.י.
מחבר ההודעה:
איתן כרמל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 22/11/2003 19:54:38
|
|
תוכן ההודעה:
למיואשת שלום.
אני מבין לליבך, לצערי הגוף הזה שנקרא מ.מ.י. תכליתו אחת היא- חליבת כספים מאזרחי המדינה תוך כדי התעללות נפשית בהם.
אני אומר את המשפט הנ"ל מתוך כאבם של רבים מלקוחותי שנאלצים להתמודד עם פקידים אטומים ושמאים מושחתים.
לעניניך- זכויות הבניה האפשריות על הקרקע שתארת מתוארות בצורה מפורטת בתכנית בנין עיר (תב"ע) ברשת המקומית הרלבנטית.
אם את מעונינת לדעת מה ניתן לבנות על הקרקע מ.מ.י. אינו הכתובת לכך. מחלקת ההנדסה של איזורך אחראית על האינפורמציה הנ"ל.
עם מ.מ.י. ניתן לחתום על חוזה היוון שכולל את כל הזכויות או חלקן.
מ.מ.י. אינו יוזם בכל מקרה חתימה על הסכם חכירה הכולל את כל זכויות הבניה אל את חלקם. חתימה על כל הזכויות תהיה יקרה מאוד(השומה מחושבת ע"פ מ"ר של זכויות). אם בשלב זה אין לכם תכניות לבנות את מלוא הזכויות על הקרקע חבל לשלם על כך.
תמיד תוכלו בעתיד להגיש בקשה להיוון הזכויות הנוספות.
בכל מקרה אם אתם מתכננים בקרוב להקים את שני הבתים (כמובן אם התב"ע מאפשרת זאת) רצוי לתכנן מהו השטח הנדרש לשני הבתים ולבקש מהמנהל לחתום על חוזה חכירה שיכלול את השטחים האלה.
אם הבניה לא תהיה בעתיד הנראה לעין אז חבל לשלם כרגע על זכויות אלה ולשלם רק עבור הזכויות המינימליות.
אני מקווה שעזרתי במעט.
דבר אחרון - מציע לכם לפנות לשמאי או אדריכל שיבדקו לכם את מצב זכויות הבניה ולקבל הכוונה לגבי המשך הפעולה.

|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|