Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

הבהרות ותודות.


מחבר ההודעה: שכו מודאג- דוא"ל לכותב
בתאריך: 08/10/2003 23:07:24

תוכן ההודעה:

כיוון שהמגרש השכן גבוה משלנו - הפרש גבהים בערך כ- 2 מטרים, בנוסף לזה הוסף את גובה הגדר- נאמר מטר נוסף- הרי שילד השכן היושב על קצה הגדר יכול ליפול מגובה כמעט 3 מטרים, היישר לתוך חצרנו...ומכאן דאגתי לגבי אפשרות תביעת נזיקין.
כרגע בעת הבניה- יש לנו ביטוח לשלב הבניה, כולל צד שלישי. האם לאחר מכן, בעת המגורים בבית, הביטוח צד גימל יכסה מקרה היפוטתי שכזה ? (נפילה מגדר)
השכן אינו משתתף בעלות הגדר כיוון שמדובר בבית משותף למעשה, ולא ניתן לגבות מהם השתתפות. _(לפני שבנינו את ביתנו- הבדלי הגבהים בין המגרשים לא היו משמעותיים)
אם כן- מי אחראי במקרה של נזק עקב הגובה בין המגרשים , ומה אני צריך לעשות על מנת לכסות את עצמי ?
תודה לך מקרב לב על תשובתך. וחג שמח.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 גובה גדר בין שכנים -- שכן מודאג 08/10/2003 2:25:04    
     תשובה לשכן המודאג
    איתו גרטש 08/10/2003 19:54:42   
         הבהרות ותודות.
        שכו מודאג 08/10/2003 23:07:24   
             לא נראה לי שאתה צריך לדאוג
            לא עוד 09/10/2003 6:07:19   
                 אז זהו, שכן
                WEIL 09/10/2003 12:31:05   
             המשך לשכן המודאג
            איתן גרטש 09/10/2003 18:50:10   
                 לאיתןגרטש, וייל המכובדים
                שכו מודאג 13/10/2003 23:02:28   
                     אני חושב שמרגע זה אתה בפורום הלא נכון :)
                    WEIL 13/10/2003 23:26:12   
                         תודה לוויל
                        שכו מודאג 14/10/2003 0:44:12   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]