|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תודה אבי וסוף שבוע טוב לך. אלא ש ..
מחבר ההודעה:
עופר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/05/2021 11:42:24
|
|
תוכן ההודעה:
זו מחלקה ישנה עמוק מממש ..
סתם לדוגמא. על מכתב רציני של עורך דין המצעג בפניהם ראיות למשל על חריגות מוכחות בדוח מודד קיבל תשובה אחרי חודש וחצי שורה וחצי תשובה מתחמקת ולא לעניין. תחת לפקח, לבדוק, לאכוף וכל השאר .. ולענות לעניין ..
אולי יש לך טיפים איך מאלצים אותם בעניין באופן נבון? כזה שמקשה עליהם להתחמק ולמרוח?
שכן מניסיוני וממה ששמעתי מרבים התנהלותם ביחוד היכן שרציני מאד לבדוק וגם פשוט לבדוק ונדרש דחוף לבדוק הם ישנים במכוון, אך כאשר ישנה איזו הלשנה על איזו מרפסת אחורית אצל אשה מבוגרת שנסגרה משהו שבאמת לא מזיז או מזיק לאף אחד הם טסים לבדוק תוך 10 דקות! יושבים במגדל השן. לא עובדי ציבור כלל ..
צריך חהציץ בדוחות מבקר המדינה אזור חיםה רשויות צורת התנהלות והחלטות, שלא נדע ..
איך מזיזים אותם מהלעיסות של הסנדוייץ של עשר בבוקר?
תודה טשבת מנוחה
עופר
|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|