|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: חוק ומשפט
מחבר ההודעה:
אלחי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/01/2004 15:25:39
|
|
תוכן ההודעה:
אני בנתי בית מקנסטרוקציה של פלדה מצופה בלבנים לאחר תקופה של 3 שנים לערך ראיתי סדקים בלבנים החיצוניות הקירות שוקעות הם מתנתקות מהתיקרה ברוב הבית .
מתברר שהקבלן לא עשה קידוחי ניסיון ועומק הקלונסאות באדמה טבעית זה 5 מ´ בלבד במהלך המשפט התברר שלא נעשו חישובים סטטיים לא לבית ולא לגג החישובים שנעשו הם במהלך המשפט. לוועדה לתיכנון ובניה הוגשו חישובים מפוברקים ולא תואמים את הבניה מהנדס החברה חתום על חישובים שיקריים מהנדס החברה שקר לוועדה משקר למהנדס בית המשפט. מהנדס בית המשפט יודע שהאינטרס שלא זה שהוא יהיה לצד הקבלן שאותו יפגוש ביתר המשפטים.הגשנו תלונה לוועדת האטיקה של האדרכלים והמהנדסים והם לא מגבים כלל מהנדס בית המשפט כותב במפורש שהבית נבנה ללא חישובים סטטיים והחישובים הוגשו במהלך המשפט וגם הוא כותב שהבית נבנה ללא תקן אני יודע שאותי הקבלן והמהנדס שלי והעורך דין שלי מרוששים אותי גם מהנדס בית המשפט קבע פתאום שנושא הקונסטרוקציה הוא לא מבין והוא רוצא שבית המשפט ימנה מומחה לקונסטורקציה וזה עוד הוצאות. מהנדס בית המשפט ידע את מבנה הבית גזל לי קרוב 10.000 ש"ח ועכשיו בית המשפט צריך למנות מהנדס לקונסטרוקציה שזה עוד עלויות של כסף איכן הצדק של מהנדסי בית המשפט
בבקשה תיכתבו .

|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|