Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

חוק ומשפט


מחבר ההודעה: אלחי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/01/2004 15:25:39

תוכן ההודעה:

אני בנתי בית מקנסטרוקציה של פלדה מצופה בלבנים לאחר תקופה של 3 שנים לערך ראיתי סדקים בלבנים החיצוניות הקירות שוקעות הם מתנתקות מהתיקרה ברוב הבית .
מתברר שהקבלן לא עשה קידוחי ניסיון ועומק הקלונסאות באדמה טבעית זה 5 מ´ בלבד במהלך המשפט התברר שלא נעשו חישובים סטטיים לא לבית ולא לגג החישובים שנעשו הם במהלך המשפט. לוועדה לתיכנון ובניה הוגשו חישובים מפוברקים ולא תואמים את הבניה מהנדס החברה חתום על חישובים שיקריים מהנדס החברה שקר לוועדה משקר למהנדס בית המשפט. מהנדס בית המשפט יודע שהאינטרס שלא זה שהוא יהיה לצד הקבלן שאותו יפגוש ביתר המשפטים.הגשנו תלונה לוועדת האטיקה של האדרכלים והמהנדסים והם לא מגבים כלל מהנדס בית המשפט כותב במפורש שהבית נבנה ללא חישובים סטטיים והחישובים הוגשו במהלך המשפט וגם הוא כותב שהבית נבנה ללא תקן אני יודע שאותי הקבלן והמהנדס שלי והעורך דין שלי מרוששים אותי גם מהנדס בית המשפט קבע פתאום שנושא הקונסטרוקציה הוא לא מבין והוא רוצא שבית המשפט ימנה מומחה לקונסטורקציה וזה עוד הוצאות. מהנדס בית המשפט ידע את מבנה הבית גזל לי קרוב 10.000 ש"ח ועכשיו בית המשפט צריך למנות מהנדס לקונסטרוקציה שזה עוד עלויות של כסף איכן הצדק של מהנדסי בית המשפט
בבקשה תיכתבו .

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חוק ומשפט -- אלחי 02/01/2004 15:25:39    
     יש שופטים בישראל
    א´ 02/01/2004 16:08:45   
     אנינ מבין שאתה בהתרגשות, אבל
    גל 02/01/2004 17:38:55   
         ליקוי בניה
        אלחי 03/01/2004 16:10:45   
             סעיף ליקוי בניה עבור גל
            אלחי 03/01/2004 16:14:53   
             אלחי, שלום
            גל 04/01/2004 9:18:45   
                 גל שלום
                אלחי 04/01/2004 23:29:49   
                     אלחי...המשך
                    גל 05/01/2004 18:18:10   
     צדק
    אבי .מ 03/01/2004 6:51:01   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]