Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

ערר בעניין ביוב


מחבר ההודעה: אהרון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 31/08/2003 22:55:48

תוכן ההודעה:

לאחר ששילמתי תחת מחאה את אגרות הבנייה פניתי כחוק לוועדת הערר לעניין ביוב לערעור על אגרת הביוב שהוגשה לי על תוספת בנייה . אציין שעל הבית הקיים שולמה אגרת ביוב במלואה לפי שיטת דמי ההשתתפות הישנה ולא נדרשה הרחבתה של התשתית לצורך תוספת הבנייה. מתוך החיפושים הלא מועטים אחר חומר שביצעתי מצאתי להפתעתי כי העניין אינו סגור עד כדי מחלוקות בעליון אולם איני עורך דין ואולי אני טועה. שאלותי : 1. האם נכון להיום קיימת פסיקה חד חד ערכית המגדירה את זכאותם של הרשויות הערוניות בכלל לגבות היטל ביוב על תוספת בנייה בהנחה שלא היה צורך בהרחבת התשתית כתוצאה מתוספת הבנייה ? 2. האם בחישוב זיכוי המטרים על הקיים (בהריסה ובנייה מחדש) מבצעים זיכוי לפי הקיים לפי מפה מצבית או שמה לפי המטרים בארנונה ? או אחר ? הבהרה לשאלה- בשיטה הישנה חייבו ביוב לפי גודל המגרש עליו היה בית, מרפסת מקורה וכניסה מקורה שהיו ידועות לערייה. היום מחייבים גם לפי שטח מגרש וגם לפי שטח בנוי בגין כל מה שאפשר. יוצא מכך שאם הייתה לי נניח כניסה מקורה בשטח 9 מטר שהרסתי ובניתי אחרת במקומה אזי לא מזכים אותי בגין הכניסה שהרסתי כי אינה בטאבו אבל הייתה קיימת במפה שהוגשה אבל מחייבים אותי בכניסה שאני בונה למרות שבפועל לא שיפרתי את מצבי . האם אני זכאי לדרוש זיכוי בגין כל מה שהופיע במפה שהוגשה לערייה בתכניות להריסה ? 3. מחיר למ"ר ביוב- האם את התעריפים קובע משרד הפנים או פקידי הערייה ? האם המחיר למ"ר מעיר לעיר שונים ? 4. האם הערייה אמורה לזכות בהיטל ביוב בגין מטרים מגרש שהופקעו שעליהם שולם בעבר ? תודה וסליחה על השאלות הארוכות -אני בטוח שהם נוגעות לכל מי שבונה\משפץ. תודה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 ערר בעניין ביוב -- אהרון 31/08/2003 22:55:48    
     אגרות ביוב
    צור יערי  01/09/2003 19:49:31   
         דוקא בפורום יש סיכוי טוב יותר
        אהרון 02/09/2003 11:57:04   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]