Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

בית פרטי קרקע חדש מקבלן - חנייה לא במידות המוגדרות


מחבר ההודעה: בני- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/02/2022 08:56:15

תוכן ההודעה:

שלום רב,

רכשנו בית חדש צמוד קרקע בבנייה פרטית מקבלן לפני כמה חודשים.
במקביל אח שלי רכש את היחידה שצמודה ליחידה שלי.
כלומר 2 הבתים שלנו נמצאים אחד ליד השני ובינינו יש את שטחי החנייה.
לכל בית 2 חניות כפי שניתן לראות בשרטוט.
הבתים שלנו הם מספר 17+16.

בשרטוט רואים בבירור שרוחב החניות הוא 2.7 מטר וככה זה בכל היחידות האחרות.

לאחרונה הבנייה התקדמה וסיימו לעשות את החניות ולכן אני ואחי הזמנו נציג של טרלידור לקבלת הצעת מחיר לשערים לחניות.
לא היה לנו שמץ של מושג ולא תיארנו לעצמינו איזה מכה אנחנו הולכים לקבל, מסתבר שהרוחב הכולל בפועל בין קיר לקיר הוא 2.6 מטר ואין חומה שמפרידה בינינו, כלומר התוספת של החומה תוריד את הרוחב לכל חנייה ל-2.5 מטר והנציג של טרלידור ממש אמר שחבל על הכסף ולא כדאי לעשות שערים כי אין מקום לאוטו לפתוח דלתות...

אז בשרטוט מוגדר 2.7 מטר ובפועל יש 2.6 מטר, מה אפשר לעשות?

דרך אגב למרות שבשרטוט נראה שבכולם יש 2.7 מטר בפועל יש מקומות שמדדנו בבתים אחרים רוחב של 2.9 ואפילו 3.2 מטר.
למה זה ככה? מה אנחנו יכולים לעשות?

 בית פרטי קרקע חדש מקבלן - חנייה לא במידות המוגדרות

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בית פרטי קרקע חדש מקבלן - חנייה לא במידות המוגדרות -- בני 25/02/2022 08:56:15    
     במפרט הטכני שצמוד לחוזה שחתמתם, כתובה מידת הסטייה
    ירמי 25/02/2022 10:22:08   
         מידת הסטייה היא 2%
        בני 27/02/2022 00:17:50   
             זה ה"מקסימום" שמותר לו...!
            ירמי 27/02/2022 06:56:37   
                 תקנות התכנון והבניה אכן מצויין כי הסטיה המותרת
                אבי מ. 27/02/2022 12:05:12   
                     קח בחשבון שחוקית, חניית 2 רכבים בין שתי קירות צ"ל
                    27/02/2022 17:31:29   
                         השד לא נורא?
                        בני 27/02/2022 23:05:59   
                             אתה לא יכול לטעון ש"אי אפשר להשתמש" כשהחנייה
                            28/02/2022 18:56:23   
                                 אצל השכנים יש תוספת רמפה
                                28/02/2022 19:02:22   
                 הבעיה שאין כרגע טסלה צר
                בני 27/02/2022 23:18:53   
                     חבל על הכסף אלא אם כן נציג של טרלידור מוכן לשלם על
                    01/03/2022 10:36:52   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]