Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן הדפסה
נושא:

חגורת בטון ופתרות נוספים


מחבר ההודעה: עמרי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 17/06/2016 15:08:53

תוכן ההודעה:

אלון

חגורת בטון היא לטעמי הפתרון האידאלי, אבל כפי שציינת לא כל הקבלנים שווים - אם תקבל חגורה לא מפולסת אז זה בעיה.

קיימים פרטי איטום - בסגנון פלציב אך לא פלציב - שעומדים בתקינה אירופאית של עמידה בלחץ גבוה שיכולים לתת לך פתרון טוב, והיה טוב אם היו נכנסים בשגרה לשימוש.
הבעיה עם פלציב או כל פס איטום שאינו מגיע לרמה גבוהה / עמידות בתקנים אירופאים - שפס האיטום נלחץ מתחת לפרופיל בעת הברגתו לבטון ועם הזמן הפרופיל/הבטון זזים, אפילו חצי מ"מ...
ופס האיטום הרגיל לא יודע לחזור לנפחו המקורי באופן מלא. קח כשל זה לכל אורך הקיר ולפרק זמן מספיק ארוך ויש לך בוודאות נקודות כשל.

בנוסף בעולם נהוג להשתמש בפרופיל Z לבניה שהיא על מסגרת משטח הבטון ופרופיל L אם אתה בונה בתוך משטח הבטון.
פרופילים אלה באים לפני יישום רולקה.

בכל מקרה
בהצלחה

עמרי אבס
מהנדס - מומחה ביעוץ ותכנון אקוסטי

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 פרט תחתון לקיר מייטק -- אלון 14/06/2016 17:32:10    
     תשובה
    אילן - מייטק ישראל 15/06/2016 12:48:34   
         דווקא מישהו אחר מהחברה שלכם ייעץ לי אחרת-
        אלון 15/06/2016 16:54:05   
             תשובה
            אילן - מייטק ישראל 16/06/2016 09:17:29   
                 חגורת בטון ופתרות נוספים
                עמרי 17/06/2016 15:08:53   
                     אני רוצה לתת משטח בטון סביב הבית להרחקת מים
                    אלון 19/06/2016 15:02:32   
                         רק לא משטח בטון "להרחקת מים"...
                        גיורא- פולאיטום 19/06/2016 18:42:48   
                             הטוב והנכון ביותר הגבהת בטון היקפית.
                            ZLR 20/06/2016 21:31:30   
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן



מנהל פורום בניה מתקדמת :
אתר Archijob [דוא''ל]