|
|
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: היי לירון
מחבר ההודעה:
עמרי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 23/04/2016 23:29:45
|
|
תוכן ההודעה:
דבר ראשון - החלטה מעולה.
גם בניה בשלד פלדה וגם הבחירה במייטק.
אני בטוח שלא תצטערו על זה.
חיפוי בקלקר או צמר סלעים מייקר אבל היתרונות שלו הם בעיקר הבידוד התרמי. למניעת סדיקה יש פתרונות מצויינים כמו מערכת דנסגלאס, אחריות ל 12 שנים והיות והלוחות הם מבוססי גבס סיכוי אפסי לסדיקה מהלוחות. מה שיכול להופיע אלו סדקים בעקבות תזוזת קרקע. אבל גם כאן בביצוע טוב רוב הסיכויים שלא תפגשו בבעיית סדיקה.
למניעת הופעת סדיקה יש פתרונות אחרים - אם אתם לא מוטרדים מהעניין התרמי.
מה שכן, לחיפוי הבית תרומה גדולה מבחינה תרמית ולכן שווה לשקול את זה.
לגבי הבידוד...
הכי קל להכנס לאתר של גולמט למשל ולראות ערכים.
אבל צ.ז 12 קג שווה ל 24 קג רק אם תכפיל האחד והשני לא.
רצוי לנצל את כל עובי השלד - 15 סמ - ולמלא 3 שכבות צמר זכוכית 24 קג
ישנם גורמים נוספים אקוטיים לא פחות
כמו בידוד הניצבים מהלוחות על ידי פס איטום - למניעת גשרי קור/חום
ועוד....
אשמח לעמוד לרשותכם במייל לכותב בהודעה
בברכה
עמרי אבס
מהנדס, מומחה בתכנון ויעוץ אקוסטי
|
|
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|