|
|
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: סליחה לא התייחסתי לקיר
מחבר ההודעה:
עמרי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/10/2014 22:46:27
|
|
תוכן ההודעה:
בקירות, מפני שלא דורכים עליהם, יש אפשרות ליישם מזרני צמר סלעים, מזרני צמר זכוכית או גם קלקר.
ניתן גם ליישם טיח תרמי כשכבה מבודדת.
חשוב להבין שיש מה שנקרא גשרי קור/חום. בבניה בשלד פלדה זו הקונסטרוקציה. גם אם בין היסודות יש בידוד (בתוך המחיצה) עדיין לוחות הבניה מחוברים ישירות לקונסטרוקציה - לשלד - והפלדה מעבירה קור/חום באופן נפלא - ולכן (תלוי במרווח בין הניצבים) יש לחשב את ההתנגדות התרמית או המוליכות התרמית ביחס לכל המרכיבים בקיר (עם ובלי הבידוד) ויש לזכור תמיד שהניצבים הם נקודת התורפה התרמית והאקוסטית (ממש כמו קורות הבטון)
לכן חיפוי חיצוני כגון טיח תרמי או כל מזרן בידוד - מכסים את כל הקיר ללא קשר למרכיבים בתוך המחיצה.
חשוב להבין שיש משמעות למקום מגוריך - בניה בהרי הגליל אינה זהה לבניה בערי הערבה - התכנון האקלימי שונה. זווית השמש שונה, עצמת השמש וכד. כמו כן, חשוב להבין כי ישנו המרכיב של בידוד החוץ מהפנים - וגם בידוד הפנים מהחוץ (מניעת בריחת חום הבית לקור שבחוץ וכן הלאה).
לכן, אני ממליץ לקבל ייעוץ בהתאם לצרכים ולרצונות שלך/שלכם - ובהתאם לסביבה הגיאוגרפית שלכם - כדי לקבל פתרון נכון ומקצועי.
בהצלחה

|
|
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|