Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן הדפסה
נושא:

בלוק גבס


מחבר ההודעה: רונן מייטק ישראל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/05/2014 17:02:15

תוכן ההודעה:

את מישמים על הניצבים החיצוניים לא בין זה מגיע בפלטות של 50 סנט´ על 1.8 מ´ הפלטות מיושמות בשכיבה ומתחברות עם בירגי איזכורית על הפלטה מיישמים רשת אינטרגלס למנוע את הסיקה בין החיבורים ועל זה מישמים שיכבה של טיח סלח פריימר ושליכט צבעוני כל השכבות האלו נותנים קיר איכותי לגבי גישרי קור יש סרט מבודד שניתן ליישם בין לוח האיטונג לניצבים ולדעתי עניין גישרי הקור זה מאוד זניח לגבי הקירות הפנימיים אין בעיה להשתמש בבלוק גבס שוב רק לבדוק אם זה קיר נושא האם הבלוק הוא יכול להיות קיר נושא

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 כמה שאלות לנציגי מייטק -- שמר 04/05/2014 11:24:23    
     מסה תרמית ומיגון
    רונן מייטק ישראל 05/05/2014 11:17:14   
         שאלה נוספת
        שמר 05/05/2014 11:48:16   
             מסה תרמית ומיגון
            רונן מייטק ישראל 05/05/2014 12:56:00   
                 הלוח המדובר הוא SMARTBORAD ולא דימונד
                שמר 07/05/2014 17:35:34   
                     פרט
                    הרצל 07/05/2014 20:43:56   
                         אני רק קראתי על הלוח הזה
                        שמר 07/05/2014 20:53:16   
                             לאורבונד אין לוח כזה
                            הרצל 07/05/2014 21:21:42   
                                 באתר שלהם יש ראה קישור עמוד 32
                                שמר 07/05/2014 21:32:39   
                                     הפסיקו לייצר את הלוח הזה
                                    הרצל 08/05/2014 18:07:46   
                 רונן מה לגבי בלוק גבס במקום איטונג ולוח גבס ?
                שמר 08/05/2014 15:13:00   
                     בלק גבס
                    רונן מייטק 16/05/2014 09:42:47   
                         רונן מדוע לא בלוק גבס
                        שמר 17/05/2014 22:52:57   
                             בלוק גבס
                            רונן מייטק ישראל 18/05/2014 13:07:23   
                                 איטונג בן הנצבים - שאלה
                                שמר 18/05/2014 14:39:28   
                                     בלוק גבס
                                    רונן מייטק ישראל 18/05/2014 17:02:15   
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן



מנהל פורום בניה מתקדמת :
אתר Archijob [דוא''ל]