|
|
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בניה מתקדמת או קובנציונלית
מחבר ההודעה:
רמי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/03/2014 18:01:02
|
|
תוכן ההודעה:
אני מאוד מתענין בבניה מתקדמת אבל השאלה האם יש לבניה זאת יתרונות מלבד קיצור זמן הבניה בכשלושה חודשים
נכון בניה מתקדמת מבודדת יותר אבל בניה על ידי שלד פלדה יוצרת גשרי קור שפוגעים בבידוד
בבניה מתקדמת המסה תרמית נמוכה מאוד כלומר הבית לא ממזג את עצמו ונדרש להפעיל מזגן שעות רבות יותר.
במחינת מחיר אין חסכון ומכוון שרוב הקבלנים הם קבלני מפתח אז המחיר בסוםו של דבר יוצא יקר יותר
לגבי שאלתך לפי הבנתי אין צורך להוציא היתר אבל צריך להגיש חישובים סטטים חדשים ובחלק מהמקרים צריך גם אישור מכבי אש.
השאלה החשובה ביותר היא מה חשוב לך ביותר אם אתה מתכנן בכל מקרה לעבוד עם קבלן מפתח וחשוב לך מחיר ידוע מראש סיום בזמן מהיר ואתר בניה נקי לך על בניה מתקדמת
אם מה שחשוב לך זה בידוד או מחיר אז יש פתרונות טובים יותר בבניה הקובנציונלית
|
|
לכניסה לפורום: בניה מתקדמת לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|