|
תוכן ההודעה:
שלום
* הכתוב להלן הוא רושם אישי שלי, ואיני מייצג כל חברה או אינטרס כלכלי כלשהו *
הייתי חייב לכסת"ח את עצמי :)
אנחנו בונים בית בבניה ירוקה באמת, בלי המרכאות. המון כסף זורם למערכות בידוד, איטום, מחזור מים, סולארי ועוד.
בזמנו (לפני כשנה) בחנו חלופות לתשתית בניה ועברנו על *כל* מה שהיה מוצע - מבניה בבוץ (!) ועד בלוקים סטנדרטים. יצרנו קשר גם עם POWERWALL.
הרושם האישי שלי, שבגללו לא בחרנו בהם, הוא שיש אדם אחד, גברת נחמדה, שהיא כל האופרציה בארץ - אשת מכירות, אדם טכני, מזכירה ומציגה בתערוכה. קיבלתי את הרושם שזה לא ארגון גדול ומסודר, למרות שהטכנולוגיה נראית מרשימה.
בנוסף, מנהל הבניה שלנו דאז אמר שהוא השתתף בפרויקט בניה שהשתמש ב-POWERWALL והרושם שלו על הממשק בים החברה לבין האנשים בשטח היה קשה.
שוב, זה רושם אישי שלי, מלפני שנה.
|