Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הום סטיילינג ודקורציה לחצו כאן הדפסה
נושא:

את צריכה להבין שאם את רוצה עזרה קטנה אפשר אולי


מחבר ההודעה: ELI- דוא"ל לכותב
בתאריך: 01/02/2017 12:32:42

תוכן ההודעה:

לתת לך אותה כאן במסרגרת הפורום בתנאי שתשימי לפחות שרטוט קטן עם תמונות של החדר(חוץ מתמונה של ארון).

אם את רוצה שמישהו יבוא וימדוד, יתכנן וישרטט ויתן פרטי נגרות ואולי גם יפגש עם נגר, זו עבודה (גם אם מדובר בסטודנט רעב) ועבור עבודה צריך לשלם כמו ששילמת עבור הארון ותשלמי עבור השולחן.

בנוסף, זה שאת מחליפה שמות (ענת, נטלי, מירב, רותי ומי עוד...) וגם המיילים שלך דימיוניים ומשתנים זה לא מראה על רצינות מצידך וכך גם אין כל סיבה לקחת אותך ברצינות.

אולי את בכלל איזה "טרול" משועמם?
אם כן אז כאן זה פורום מקצועי רציני ולא מקום למשחקים.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הום סטיילינג ודקורציה לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מחפשת סטודנט/ית או מישהיא מתחילה לעיצוב חדר קטן -- ענת 17/01/2017 11:40:43    
     מעניין...אם היו מבקשים ממך במקום עבודתך
    עידו 18/01/2017 22:12:19   
         גם השולחן בחינם?
        ELI 19/01/2017 10:46:33   
             לכל המתלהמים.... והנשמות הטובות פה שהגיבו...
            נטלי 19/01/2017 12:15:19   
                 הזוי...מתנצלת מראש על התגובה אבל "את חיה בסרט"
                מיכל 19/01/2017 21:41:45   
     בטח שאני מוכנה.
    נ.א וע´ פ. 27/01/2017 08:53:09   
         תודה על הרצון לעזור רק שלא מצליחה לשלוח לך מייל.
        מירב 29/01/2017 07:28:49   
             תשאירי אימל . איצור איתך קשר.
            נ.א וע.פ. 30/01/2017 08:46:08   
                 את צריכה להבין שאם את רוצה עזרה קטנה אפשר אולי
                ELI 01/02/2017 12:32:42   
                     החזרתי לך אימל. תשלחי האימל שלך שוב.או חדש.
                    נ.א וע.פ. 02/02/2017 10:33:46   
לכניסה לפורום: הום סטיילינג ודקורציה לחצו כאן



מנהלת פורום הום סטיילינג ודקורציה :
רחל מעצבת הבית - ש.י.ר.ן פרופילים [Email]