Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

למה להוריד הילוך ?


מחבר ההודעה: גבי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 14/09/2008 17:07:36

תוכן ההודעה:

אהלן סטאר. בלי נימה אישית, נראה לי שיהיה הרבה יותר נכון אם אתה פשוט תעלה הילוך, במקום לאמר לאחרים להוריד הילוך.

בגדול, הבעיה היא שיש בארץ מחלת נפש קשה : "להוריד" הילוך לכל מי שנמצא יותר מדי גבוה במפלס האופטימיות או במצב-הרוח. אומרים לו שהוא "ילדותי", "בלתי מציאותי". שההיסטוריה תחזור על עצמה, שצריך להיות בוגר , ושתמיד צריך להזהר.

(אפשר לעשות מזה יופי של שיר..).

אם להכנס טיפה לעומק ולמה שיושב בעצם מאחורי מה שאנו רואים מולנו כל העת, אז האמת היא שזהו מין סולם רגשות שכזה אצל בני האדם. שקצהו העליון חיובי ויצרני ובקצהו התחתון הכל תמיד כואב ושלילי. למטה למטה- ממש דכאוני.

באותו קצה עליון, שכל כך נדיר במחוזותנו- ישנה פשוט את חדוות היצירה ובעקבותיה גם את הפירגון. לפעמים זה ממש "מזכיר" לאחרים את אותם כאבים נושנים.

כאן בפורום- הנה סוף סוף יש מישהו שמסביר לנו (או לפחות לי) את כל הדברים שלעולם לא הייתי יודע- לולא הוא. הדברים שתמיד רציתי לדעת, אולי סתם בגלל שמאוד כיף לי לדעת. חלק מהדברים אפילו "תמיד פחדתי לשאול".

מבחינתי ואני בטוח שגם מבחינת האחרים,כל מילת פירגון- שווה לגמרי, נאמרת מכל הלב ואמיתית לגמרי. נכון- גם כן נאמרת בשביל לעודד.

לעודד זה אחלה . לפברק זה סבבה. ואם תגע לנו בלירן, נדע איפה למצוא אותך

אז בקיצור, עזוב אותך מהרגשות השליליים. תרים הילוך ותעלה על הרכבת, כי ביום שישי אנחנו שוב נוסעים !

אז אתה בא או נשאר בבית ?


תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מרתק לירן, תודה!. . . .ושאלה לגבי "דוריסול" . . .  -- אוולין 14/09/2008 06:28:59    
     שיהיה מובן אני לא נגד פרגון ואני תמיד נוטה לחשוב ש
    star 14/09/2008 13:13:29   
         בנוסף להבעת תודה, הפירגון המוגזם כביכול מכוון
        אבקה 14/09/2008 15:38:58   
             למה להוריד הילוך ?
            גבי 14/09/2008 17:07:36   
     אווילין ערב טוב
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:21:18   
         המשיכו לפרגן ולחייך ,כמה זה עולה לנו ??!!
        amoss 14/09/2008 22:52:00   
             נו..מהו משלוח ידך ?
            גבי 15/09/2008 06:05:56   
         תודה לירן
        אוולין 15/09/2008 14:10:49   
             תודה לך.
            star 15/09/2008 14:42:08   
                 לגבי ולכל
                amoss 15/09/2008 23:28:14   
                     ממש יפה.
                    גבי 17/09/2008 01:09:52   
                         תודה , מה כתובת האתר .?
                        amoss 19/09/2008 23:54:06   
                             קח שתי כתובות
                            גבי 20/09/2008 00:19:45   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]