Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

עומס הידוסטאטי בקירות תומכים


מחבר ההודעה: ע- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/09/2008 17:52:31

תוכן ההודעה:

אם מחלחלים מים לגב הקיר הם מנוקזים במישקים הפתוחים שבין הסגמנטים של הבטון. המילוי הוא מכורכר/ מצעים או חצץ מהודק- לא חומר קוהסיבי. בדרך כלל לא משתמשים ביריעה גאוטכנית לניקוז אלא בחומר גרנולארי וצנורות כמו שפירט לירן. הניקוז צריך לטפל בלחץ ההדרוסטאטי.
העיגון החלקי לקרקע והמשקל העצמי מייצבים את הקיר להחלקה ולהתהפכות. ומנטרלים את הלחץ הפעיל של הקרקע. עד כמה שאני זוכר בחישוב קירות תומכים (קולון ורנקין) יש התחשבות בסוג הקרקע אבל לא בצורת הניקוז.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 כיתת לימוד מספר 7: "טר ארמה" - ככה בונים קירות -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:46:22    
     כביש 431 - הפרויקט בו בחרתי להתמקד
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:50:12   
         מתחילים ...
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:57:24   
             בשלב הבא - יציקת המסד
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:03:55   
                 השלמת היציקה - שלב התקשרות הבטון וקבלת חוזק
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:06:45   
                     הנחת שורת אלמנטים ראשונה - מסד הקיר
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:12:47   
                         אז מה כל כך מיוחד בשיטה ?! איפה הטריק ?
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:20:15   
                             איך מעבירים כוחות אופקיים
                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:23:58   
                                 סרגל - תמונת תקריב
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:28:44   
     אוזניים לחיבור הסרגלים
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:34:52   
         השלב הבא - הנחת שכבות והידוקן
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:36:53   
             ממשיכים להניח אלמנטים,להדק וחוזר חלילה
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:44:59   
                 מצב סופי - קיר ...
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:47:30   
                     מאוד מעניין!!! ויוזמה מדהימה ומבורכת
                    DNA 13/09/2008 16:10:30   
                          dna
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:32:34   
                     בראוו!!!
                    אבקה 13/09/2008 16:23:37   
                         לאווה ...
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:31:59   
                             תודה, בשם אווה.
                            אבקה 13/09/2008 16:55:07   
                                 חחח...יצאתי אדיוט.לאבקה כמובן...
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 18:12:13   
                                     cool
                                    גבי 13/09/2008 19:32:02   
                                         היה שווה לחכות, נהנתי מאד
                                        דרורי בועז 13/09/2008 21:18:57   
                                              בועז
                                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 05:18:44   
                                                 רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ
                                                ע 14/09/2008 16:14:34   
                                                     ע - מה שלומך ? אשמח אם תוכל להרחיב על keystone
                                                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:15:01   
                                                         בעקרון זה דומה אבל קטן יותר
                                                        ע 16/09/2008 17:07:59   
                                                 רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ
                                                ע 14/09/2008 16:23:43   
     לירן , לימדונו חכמים שיש לנקז לחצי מים מאחורי הקיר
    יובל 14/09/2008 10:40:01   
         ליובל - ניקוז
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:14:16   
             לירן הנחמד היי , אני כיונתי למערכת מול הר למשל ,
            יובל 15/09/2008 03:17:23   
                 ליובל...מה שלומך ?
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:26:59   
                     עומס הידוסטאטי בקירות תומכים
                    ע 16/09/2008 17:52:31   
                          ע´ - תבוא לפה יותר
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 16/09/2008 17:59:27   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]