כיתת לימוד מספר 7: "טר ארמה" - ככה בונים קירות -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:46:22
|
כביש 431 - הפרויקט בו בחרתי להתמקד  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:50:12 |
מתחילים ...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:57:24 |
בשלב הבא - יציקת המסד לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:03:55 |
השלמת היציקה - שלב התקשרות הבטון וקבלת חוזק לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:06:45 |
הנחת שורת אלמנטים ראשונה - מסד הקיר לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:12:47 |
אז מה כל כך מיוחד בשיטה ?! איפה הטריק ?  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:20:15 |
איך מעבירים כוחות אופקיים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:23:58 |
סרגל - תמונת תקריב  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:28:44 |
אוזניים לחיבור הסרגלים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:34:52 |
השלב הבא - הנחת שכבות והידוקן  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:36:53 |
ממשיכים להניח אלמנטים,להדק וחוזר חלילה לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:44:59 |
מצב סופי - קיר ...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:47:30 |
מאוד מעניין!!! ויוזמה מדהימה ומבורכת DNA 13/09/2008 16:10:30 |
 dna לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:32:34 |
בראוו!!! אבקה 13/09/2008 16:23:37 |
לאווה ...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:31:59 |
תודה, בשם אווה.  אבקה 13/09/2008 16:55:07 |
חחח...יצאתי אדיוט.לאבקה כמובן... לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 18:12:13 |
cool גבי 13/09/2008 19:32:02 |
היה שווה לחכות, נהנתי מאד דרורי בועז 13/09/2008 21:18:57 |
 בועז לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 05:18:44 |
 רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ ע 14/09/2008 16:14:34  |
ע - מה שלומך ? אשמח אם תוכל להרחיב על keystone לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:15:01 |
בעקרון זה דומה אבל קטן יותר ע 16/09/2008 17:07:59 |
רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ ע 14/09/2008 16:23:43 |
לירן , לימדונו חכמים שיש לנקז לחצי מים מאחורי הקיר יובל 14/09/2008 10:40:01 |
ליובל - ניקוז  לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:14:16 |
לירן הנחמד היי , אני כיונתי למערכת מול הר למשל , יובל 15/09/2008 03:17:23 |
ליובל...מה שלומך ? לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:26:59 |
עומס הידוסטאטי בקירות תומכים ע 16/09/2008 17:52:31 |
 ע´ - תבוא לפה יותר  לירן, פורום הנדסה אזרחית 16/09/2008 17:59:27 |
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|