Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

השלמת היציקה - שלב התקשרות הבטון וקבלת חוזק


מחבר ההודעה: לירן, פורום הנדסה אזרחית- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/09/2008 15:06:45

תוכן ההודעה:

ממש תעלת למאנש ...

 השלמת היציקה - שלב התקשרות הבטון וקבלת חוזק<img border=0 src=smiles/102.gif>

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 כיתת לימוד מספר 7: "טר ארמה" - ככה בונים קירות -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:46:22    
     כביש 431 - הפרויקט בו בחרתי להתמקד
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:50:12   
         מתחילים ...
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:57:24   
             בשלב הבא - יציקת המסד
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:03:55   
                 השלמת היציקה - שלב התקשרות הבטון וקבלת חוזק
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:06:45   
                     הנחת שורת אלמנטים ראשונה - מסד הקיר
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:12:47   
                         אז מה כל כך מיוחד בשיטה ?! איפה הטריק ?
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:20:15   
                             איך מעבירים כוחות אופקיים
                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:23:58   
                                 סרגל - תמונת תקריב
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:28:44   
     אוזניים לחיבור הסרגלים
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:34:52   
         השלב הבא - הנחת שכבות והידוקן
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:36:53   
             ממשיכים להניח אלמנטים,להדק וחוזר חלילה
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:44:59   
                 מצב סופי - קיר ...
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:47:30   
                     מאוד מעניין!!! ויוזמה מדהימה ומבורכת
                    DNA 13/09/2008 16:10:30   
                          dna
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:32:34   
                     בראוו!!!
                    אבקה 13/09/2008 16:23:37   
                         לאווה ...
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:31:59   
                             תודה, בשם אווה.
                            אבקה 13/09/2008 16:55:07   
                                 חחח...יצאתי אדיוט.לאבקה כמובן...
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 18:12:13   
                                     cool
                                    גבי 13/09/2008 19:32:02   
                                         היה שווה לחכות, נהנתי מאד
                                        דרורי בועז 13/09/2008 21:18:57   
                                              בועז
                                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 05:18:44   
                                                 רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ
                                                ע 14/09/2008 16:14:34   
                                                     ע - מה שלומך ? אשמח אם תוכל להרחיב על keystone
                                                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:15:01   
                                                         בעקרון זה דומה אבל קטן יותר
                                                        ע 16/09/2008 17:07:59   
                                                 רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ
                                                ע 14/09/2008 16:23:43   
     לירן , לימדונו חכמים שיש לנקז לחצי מים מאחורי הקיר
    יובל 14/09/2008 10:40:01   
         ליובל - ניקוז
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:14:16   
             לירן הנחמד היי , אני כיונתי למערכת מול הר למשל ,
            יובל 15/09/2008 03:17:23   
                 ליובל...מה שלומך ?
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:26:59   
                     עומס הידוסטאטי בקירות תומכים
                    ע 16/09/2008 17:52:31   
                          ע´ - תבוא לפה יותר
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 16/09/2008 17:59:27   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]