Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

איזה יופי


מחבר ההודעה: דרורי בועז- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/09/2008 21:25:29

תוכן ההודעה:

ניסיתי בעבר להטיס מכונות מונחות רדיו, רק שיש לי בעיה בקורדינציה...
כל זמן שהטיסן ממני והלאה זה בסדר, שהוא חוזר אלי אני מאבד שליטה.
אבל דאונים זה נהדר, ועוד מעט חורף ויתחילו טרמיקות טובות וחוסר יציבות.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 סופשבוע. אני מכין מחברת ועיפרון לשיעור. -- אבקה 11/09/2008 20:26:17    
     גם אני...
    גבי 12/09/2008 07:32:31   
         שבת שלום
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 12:31:05   
             מזתומרת אין שיעור ? איזה באסה ממש חיכיתי
            זיו שחף 12/09/2008 16:49:49   
     לצערי לא יהיה שיעור שבועי
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 14:46:30   
         לירן ........ אני בקריז......
        דרורי בועז 12/09/2008 16:24:43   
             אין דבר, לירן. נסגור את המחברת ונחכה בסבלנות.
            אבקה 12/09/2008 16:42:49   
             ת´מוזמן לבוא להטיס איתי בבוקר - או טיול אופניים
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 23:11:15   
             ת´מוזמן לבוא להטיס איתי בבוקר - או טיול אופניים
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 23:11:15   
                 מה אתה מטיס ?
                דרורי בועז 13/09/2008 08:26:40   
                     אני דווקא בעד קנדינסקי
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 08:46:20   
                         אבל מטיס את זה ...
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 08:47:42   
                             גדול!
                            דרורי בועז 13/09/2008 09:05:26   
                                 כמובן...
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 12:47:18   
                                     איזה יופי
                                    דרורי בועז 13/09/2008 21:25:29   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]