Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

זכות החתימה להנדסאים היא רק לגבי "מבנה פשוט":


מחבר ההודעה: אדיר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/09/2008 09:55:14

תוכן ההודעה:

"מבנה פשוט" - אחד מאלה:

(1) מבנה בעל שלד לא טרומי המורכב מקירות, או מקירות ועמודים, ומתקרות שטוחות עם קורות או בלעדיהן, כאשר המרחק בין העמודים או בין הקורות, וכשאין עמודים או קורות - בין הקירות, אינו עולה על ששה מטר, ואשר גובה המפלס של רצפת קומתו העליונה מעל המפלס העליון של הרצפה שעל פני הקרקע אינו עולה על אחד-עשר וחצי מטר, לרבות מקלט מבנה כאמור, בהתאם לתקנות ההתגוננות האזרחית (מפרטים לבניית מקלטים), תשל"א1971-, ולמעט מבנה מבטון דרוך, ומבנה מרחבי מכל סוג שהוא;

(2) מבנה מקורה בעל קומה אחת, שגבהו עד חמישה מטר מעל פני הקרקע ומפתחו אינו עולה על שנים-עשר מטר, להוציא מבנה שפועלים עליו כוחות דינמיים, ולמעט מבנה מבטון דרוך, מבנה בעל שלד מבטון טרום ומבנה מרחבי מכל סוג;

(3) קיר תומך בגובה עד שני מטר מעל המפלס הנמוך של פני הקרקע, הדרוש להקמת מבנה כאמור בפיסקאות (1) או (2) בתחום המגרש שבו מוקם המבנה;

היה והמבנה חורג מהאמור לעיל, מהנדס בלבד.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 הנדסאי בניין -- שלומי 08/09/2008 18:56:18    
      שלומי וברוכים הבאים לפורום
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 08/09/2008 19:38:33   
     ההבדלים
    אשר 09/09/2008 13:01:34   
     עוד משהו לירן/אשר
    שלומי 10/09/2008 17:53:26   
         למיטב ידיעתי - אין סייגים.אותה החתימה עד 4 ק´
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 10/09/2008 19:20:05   
             זכות החתימה להנדסאים היא רק לגבי "מבנה פשוט":
            אדיר 12/09/2008 09:55:14   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]