|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: שלומי וברוכים הבאים לפורום
מחבר ההודעה:
לירן, פורום הנדסה אזרחית- דוא"ל לכותב
בתאריך: 08/09/2008 19:38:33
|
|
תוכן ההודעה:
בהנדסה אזרחית יש להבחין בין שני גורמים\גופים : גוף מבצע והמזמין.
מזמין = יזם הפרויקט,יכול להיות ראשות מקומית וגוף פרטי שברשומם האמצעים (כסף...) להרים פרוייקט.
מאחר וגוף זה בדרך כלל לא בקי בצד הטכני (בנייה) אלא בצד הכספי - הוא שוכר את שרותיהם של בעלי מקצוע שייצגו אותו "חברת פיקוח" שתדאג שהגורם המבצע "קבלן" יפעל בהתאם לאינטרסים וההנחיות שלו.
ביצוע = קבלן הבנייה.
באופן כללי, ביצוע עבודת שטח רבה (ומעניינת...) יותר מפיקוח.
מטרת המבצע היא להפוך את התוכנית שהוציא המתכנן למציאות, בעוד שהפיקוח דואג שלא תבצע מציאות מעוותת
אוטוקד -
http://he.wikipedia.org/w iki/%d7%90%d7%95%d7%98%d7 %95%d7%a7%d7%90%d7%93
לגבי שימוש בתכנה - אני יכול לספר לך על הלימודים בטכניון,לא נעשה שימוש בתכנה במהלך הלימודים,ניתן לקחת כקורס בחירה.
|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|