Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

לילה טוב- תודה על הכלים הנוספים שקיבלתי


מחבר ההודעה: עליזה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/09/2008 22:39:10

תוכן ההודעה:

לצורך קבלת החלטה בנושא (הוקם צוות היגוי מבין הדיירים לצורך קבלת המלצה)
כאדריכלית, אני מעדיפה את השיטה המתועשת בגלל כל היתרונות שמנית. דווקא כאשת מקצוע, קשה לי להתמודד עם טענות חלק מהדיירים שאינן מקצועיות אלא גולשות לצד "הפסיכולוגי" של פחד משיטה לא מוכרת . לכן אני זקוקה לדוגמאות קונקרטיות...
ובכל מקרה שוב תודה על הפירוט בתשובתך
בתקוה "ששנה הבאה נשב על המרפסת"

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 הוספת מרפסות שמש לבניין קיים  -- עליזה 06/09/2008 22:28:31    
     תנסי כאןhttp://www.keilin.co.il/veranda.html
    star 07/09/2008 14:53:18   
         תודה. . האם יש נוספים?
        עליזה 07/09/2008 15:21:58   
             חפשיי את האתר של יורם רוטנברג-לוחות קשיחים וכד´
            GERSON 07/09/2008 16:20:44   
                 לוחות מאסטרקיר
                עליזה 07/09/2008 17:43:41   
     עליזה - ערב טוב
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:53:17   
         לילה טוב- תודה על הכלים הנוספים שקיבלתי
        עליזה 07/09/2008 22:39:10   
             דווקא אם את אדריכלית אני קצת מתפלא שאת בעד
            אווה 08/09/2008 09:16:09   
                 בדיקות מקדימות
                גרשון 10/09/2008 11:21:48   
                  מראה מתועש ושיטה מתועשת
                עליזה 13/09/2008 18:55:11   
                     לעליזה
                    אווה 14/09/2008 11:37:06   
                         "מתועש "זו שיטה ולאו דווקא מראה...
                        עליזה 16/09/2008 11:02:58   
                             אם זו תוסספת, אז אני מורידה את הכובע!
                            אווה 17/09/2008 06:55:10   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]