Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

עליזה - ערב טוב


מחבר ההודעה: לירן, פורום הנדסה אזרחית- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/09/2008 18:53:17

תוכן ההודעה:

אגב,לאשתי שם דומה
אין לי נסיון בנושא - אבל אני בהחלט יכול לחשוב על היתרונות והחסרונות של כל שיטה:
מתועשת
יתרונות -
1.בקרת איכות גבוהה,ייצור במפעל.
2.מהירות עבודה גבוהה,מינימום עבודה באתר.
3.חסכון בהתארגנות באתר
4.קיים ואיכות גבוהים (בשל תנאי בקרה גבוהים) - מותנה בביצוע,כמובן.
5.ייתכן ויסתפקו ביסודות רדודים ולא יהיה צורך בביסוס עמוק (קידוחים).
חסרונות -
1.בפלדה יש לטפל,מחשש לקורוזיה.
2.הנפת אלמנטים,מאחר והם מתועשים - יש לוודא שיש מרחב עבודה.
3.יש לשים דגש לגבי החיבורים בין הפלדה לבטון (מיתדים - "קוצים").
קונבנציונאלית
יתרונות -
1.וורסטליות פשוטה יותר במבנה ובצרכים.
2.קלה ליישום במידה ויש קבלן הולם.
חסרונות -
1.משקל עצמי גבוה - לא יהיה מנוס מביסוס כלונסאות.
2. הבעיות ה"רגילות" בבטון (מצומצם מאוד במידה ויש קבלן טוב).
3.כנראה ויהיו לכם הרבה פיגומים בחזית הבית - לתקופת הבנייה.



 עליזה - ערב טוב <img border=0 src=smiles/01.gif>

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 הוספת מרפסות שמש לבניין קיים  -- עליזה 06/09/2008 22:28:31    
     תנסי כאןhttp://www.keilin.co.il/veranda.html
    star 07/09/2008 14:53:18   
         תודה. . האם יש נוספים?
        עליזה 07/09/2008 15:21:58   
             חפשיי את האתר של יורם רוטנברג-לוחות קשיחים וכד´
            GERSON 07/09/2008 16:20:44   
                 לוחות מאסטרקיר
                עליזה 07/09/2008 17:43:41   
     עליזה - ערב טוב
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:53:17   
         לילה טוב- תודה על הכלים הנוספים שקיבלתי
        עליזה 07/09/2008 22:39:10   
             דווקא אם את אדריכלית אני קצת מתפלא שאת בעד
            אווה 08/09/2008 09:16:09   
                 בדיקות מקדימות
                גרשון 10/09/2008 11:21:48   
                  מראה מתועש ושיטה מתועשת
                עליזה 13/09/2008 18:55:11   
                     לעליזה
                    אווה 14/09/2008 11:37:06   
                         "מתועש "זו שיטה ולאו דווקא מראה...
                        עליזה 16/09/2008 11:02:58   
                             אם זו תוסספת, אז אני מורידה את הכובע!
                            אווה 17/09/2008 06:55:10   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]