Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

אהלן שלומי


מחבר ההודעה: לירן, פורום הנדסה אזרחית- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/09/2008 18:39:39

תוכן ההודעה:

מה שלומך ?
ראשית,ברוכים הבאים לפורום.
אני לא רוצה להטעות אותם בקשר לעלויות - אבל אני כן חושב על כמה פתרונות,למרות שללא ספק אתה חייב להתייעץ עם מתכנן ורק הוא יקבע פתרון הולם.
בהתאם לסוג הקרקע - יש אפשרות להפסיק את השקיעות על ידי הזרקת צמנט (דייס צמנטי) בשיטה שנקראת jet grout המבוססת על הזרקה של צמנט (בטון ברמת דילול גבוהה) לחללים הקפילריים שבאדמה,על ידי מכונה מיוחדש בדוחפת את הנוזל בלחץ אל הקרקע ולמעשה משריינת אותה.
לאחר שריון הקרקע תסבולת הקרקע גדלה והיכולת שלה לשאת את הכוחות מהיסודות - גדלים ובכך תקטן\תפסיק השקיעה.
לגבי השקיעה שכבר נוצרה - הרבה לא ניתן לעשות,רק לתקן מקומית והכי חשוב לבדוק האם הבניין ראוי למגורים ולא מהווה סכנה לדיירים.


http://tc17.poly.edu/jet_
grouting.htm


בתמונה - שריון קרקע

 אהלן שלומי <img border=0 src=smiles/21.gif>

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חיזוק מבנה מפני שקיעה -- שלומי 06/09/2008 21:26:27    
     אם הבנתי נכון, זה נשמע רע מאד!
    אווה 06/09/2008 21:43:53   
         נ.ב "נשמע רע מאד!" פרושו:
        אווה 07/09/2008 08:17:26   
             כנס לפורום הנדסה אזרחית-יש לי תחושה שתקבל תשובה
            GERSON 07/09/2008 16:21:53   
                 גרשון, שם הוא ואתה נמצאים!!
                אבקה 07/09/2008 16:53:57   
             "נשמע רע מאוד" פרושו תיקון מסובך מאוד ויקר מאוד
            ע 12/09/2008 18:29:15   
     אהלן שלומי
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:39:39   
         תודה!
        שלומי 07/09/2008 21:41:29   
             תבוא כל יום
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 22:01:28   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]