Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

לירן, כרגיל, מעניין ומאלף. חן-חן. אבל הערה ושאלה:


מחבר ההודעה: אבקה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/09/2008 09:00:18

תוכן ההודעה:

הערה - זה יפה וחשוב שחושבים להשאיר פתחים ואמצעים נוספים לתחזוקה. הבעיה היא שמי שאחראי על המתקן אינו מנצל זאת (תקציב, כח אדם..) והתחזוקה אינה נעשית בפועל, עד שמתרחשת תקלה בקנה מידה גדול. נכון שמדובר כאן במי גשמים, אך אם זה היה עובר בשטח עירוני, כמו מערכת הניקוז ביפו - למשל, העדר התחזוקה מביאה לכמעט אסונות.
שאלה - בתמונה תחת הכותרת "איטום וגמרנו" (עם הבלונים) מופיע צינור ניצב לחפירה ולקו האלמנטים. האם האלמנט במקום הזה הושחל אופקית?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 כיתת לימוד מספר 6 : הנחת אלמנטי צנרת טרומיים  -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:12:12    
     קצת נתונים
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:22:24   
         בשלב הבא - ממקמים את העגורן
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:27:29   
             עבודה מקדימה - חפירה ומילוי מצע
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:33:56   
                 לאחר שהגענו לעומק הנדרש - "בקלאש"
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:42:50   
                     השכבות הבאות - חול ופיזור צמנט
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:48:04   
                         הנפת אלמנטים
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:52:37   
                             עוד קצת וזה בפנים
                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:01:03   
                                 וזה בפנוכו ...
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:02:49   
     איטום וגמרנו ...
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:09:58   
         תמונה מבפנים
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:12:07   
             בהנדסה כמו בהנדסה - תמיד יש הפתעות
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:14:58   
                 זה היה לא ייאמן ...
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:18:53   
                     והשאר היסטוריה...שואבים,מתקנים ומניחים אלמנט חדש
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:20:38   
                         ומה עם האיטום מבפנים ?
                        גבי 05/09/2008 04:01:10   
                             לירן...
                            איתן כרמל 05/09/2008 07:02:30   
                                 שעור נהדר תודה
                                דרורי בועז 05/09/2008 09:21:17   
                                 לאיתן...
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 14:36:42   
                             אהלן גבי...שבת שלום
                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 14:35:49   
                                 היי אלירן.
                                גבי 05/09/2008 19:52:36   
                                     לגבי
                                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 21:25:19   
     לירן היי, אם אפשר שאלות קשות : 1 . מהוא שיפוע הצינ
    יובל 05/09/2008 19:53:16   
         ליובל
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 21:20:04   
             תודה לירן, יופי של שיעור!
            אווה 06/09/2008 07:02:37   
                 לירן, ברשותך, הזמנתי לכאן אנשים (יש מקום בכיתה?)
                אווה 06/09/2008 07:45:27   
                     אווה - בהחלט מעניין יהיה לשמוע את הירוקים
                    לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:52:43   
                     הגעתי מ"הירוקים"
                    חיה 09/09/2008 14:43:51   
             לירן, כרגיל, מעניין ומאלף. חן-חן. אבל הערה ושאלה:
            אבקה 06/09/2008 09:00:18   
                 לאבקה - מדובר על סיבים אופטיים של בזק
                לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:55:52   
                     אני מבין שהאלמנטים הונפו והונחו לתוך החפיר מלמעלה.
                    אבקה 06/09/2008 17:20:40   
                 אבקה אבקה האם שומע ? ...
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 17:51:07   
                     תודה, תודה!
                    אבקה 06/09/2008 19:50:13   
             בקצב הזה כל הגשם ילך לאיבוד , אם המים האלה לא חוזר
            יובל 06/09/2008 10:48:06   
                 יובל - אתה מהתחום ?
                לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:53:40   
                     האיום עלי הוא מצד הועדות המקומיות למיניהם ,
                    יובל 06/09/2008 14:54:06   
                         לקרוא ולהחכים
                        יובל 06/09/2008 16:40:05   
                             בהקשר הזה , אבל יותר קרוב לנו ...
                            יובל 06/09/2008 16:46:42   
                                 ומאמר אחרון ומרשים מכול ...
                                יובל 06/09/2008 17:07:38   
                                     תיקון , בגוגל " בראשון לציון שוב מצאו מים "
                                    יובל 06/09/2008 17:38:50   
                         יובל - תודה רבה, מעניין מאוד.
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:27:29   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]