Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

זה כבר קורה בעולם


מחבר ההודעה: דרורי בועז- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/08/2008 13:50:19

תוכן ההודעה:

ובמיוחד בארה"ב ובניו יורק בפרט, במגדלים המפוארים של פעם נכנסו לגור אנשים שלא מסוגלים לשלם את הוצאות התחזוקה, מבוגרים בדיור מוגן ובעלי נכסים שלא מעניין אותם כלום. בעלי הנכס סוגרים את החימום וכולם יוצאים להפגין.
כך ירד מחירו של מלון מפורסם בניו יורק עד שקנה אותי ישראלי בגרוש וחצי.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
  פארק צמרת - ת"א -- לירן 06/08/2008 19:06:18    
     מגדלי yoo של חבס
    לירן 06/08/2008 19:07:30   
         מגדל one
        לירן 06/08/2008 19:07:58   
             מגדל nam
            לירן 06/08/2008 19:08:33   
                 מגדל מנהטן
                לירן 06/08/2008 19:09:04   
                     מגדל אביב בצמרת
                    לירן 06/08/2008 19:09:35   
                     כל כך הרבה על שטח כל כך קטן!
                    אווה 06/08/2008 19:12:00   
                         בהחלט. נדמה כי זו האדמה הכי יקרה בארץ כיום ...
                        לירן 06/08/2008 19:30:26   
      זהו... עכשיו נותר לנו רק לקנות דירה
    לירן 06/08/2008 19:11:12   
         זה אכן נטע זר בעיר. אולי אני קצת מיושן, אבל דומני
        אבקה 07/08/2008 08:26:13   
             חומות וצפוי שגם שומר ישב שם בפתח.
            אווה 07/08/2008 18:57:03   
                 מה יקרה למפלצות אלה בעוד 30 שנים?
                דרורי בועז 11/08/2008 16:35:56   
                     אני בספק את המגלדים יהפכו לשכונות עוני...
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/08/2008 20:39:26   
                         זה כבר קורה בעולם
                        דרורי בועז 16/08/2008 13:50:19   
                              באמת מעניין לראות לאן הרוח תנשוב
                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 17/08/2008 18:24:08   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]