Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

לירן, שוב תודה. היה מעניין וגם מועיל


מחבר ההודעה: אבקה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 31/07/2008 16:47:37

תוכן ההודעה:

כי לא אחת נשאלתי על התהליך הזה ולא היתי בטוח בתשובותי.
אני חושב שהרעיון של כיתת לימוד ראוי להיות מאומץ גם ע"י פורומים מקבילים.
אני יודע שזה אתגר רציני למנהלי הפורומים, אך אולי ניתן להרכיב צוות שיכין במשותף שיעורים כאלה.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 כיתת לימוד מספר 2 : הגבהת עגורן חוליות \ צריח  -- לירן 31/07/2008 12:19:41    
     הרכבת העגורן
    לירן 31/07/2008 12:27:41   
         מתי עולה הצורך בהגבהת העגורן ? ...
        לירן 31/07/2008 12:30:19   
             ריתום העגורן למבנה - לקראת הגבהה
            לירן 31/07/2008 12:38:04   
                 הרכבת הכלוב cage
                לירן 31/07/2008 12:43:07   
                     הרמת הכלוב עד מתחת לזרוע
                    לירן 31/07/2008 12:46:59   
                         הרמת הזרוע באמצעות הcage
                        לירן 31/07/2008 12:52:04   
                             הכנסת החולייה הנוספת
                            לירן 31/07/2008 12:52:58   
                                 השחלת החולייה לתורן
                                לירן 31/07/2008 12:55:06   
                                     מקווה שנהנתם - להתראות בכיתת הלימוד הבאה
                                    לירן 31/07/2008 12:58:26   
                                         אגב...פירוק העגורן נעשה באותה השיטה
                                        לירן 31/07/2008 13:06:37   
                                             שאלה : האם עלול להיות שלא אצליח לפרק את העגרון
                                            יוסי 31/07/2008 14:18:46   
                                                 אהלן יוסי
                                                לירן 31/07/2008 17:02:41   
                                             לירן, שוב תודה. היה מעניין וגם מועיל
                                            אבקה 31/07/2008 16:47:37   
                                                 בכיף אבקה
                                                לירן 31/07/2008 17:05:44   
                                         ככה עשו את זה פעם
                                        גרין לייבל 31/07/2008 15:07:30   
                                             עוד אחד
                                            גרין לייבל 31/07/2008 15:08:58   
                                                 ו..
                                                גרין לייבל 31/07/2008 15:10:00   
                                                     תוית ירוקה, היכן זה?
                                                    אבקה 31/07/2008 16:44:39   
                                                         לאבקה
                                                        גרין לייבל 01/08/2008 13:15:40   
                                             גרין רבה , תמונות מגניבות לגמרי
                                            לירן 31/07/2008 17:05:25   
                                                 ותודה על השיעור מעניין וגם קצת מפחיד
                                                אווה 01/08/2008 08:51:09   
                                                     אווה... תאונת מנוף
                                                    לירן 01/08/2008 09:50:31   
                                                         אני לא מצליחה לעלות את האתר
                                                        אווה 01/08/2008 12:28:31   
                                                             הגעתי לכתבה.
                                                            אווה 01/08/2008 12:33:12   
                 מגבלות עגורן
                גבע 07/12/2010 13:21:15   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]