Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

"קבלנים שמנצלים עובדים זרים"


מחבר ההודעה: דרורי בועז- דוא"ל לכותב
בתאריך: 21/11/2008 12:04:57

תוכן ההודעה:

זהו התירוץ לזרוק מהארץ את כל העובדים הזרים שהיו כאן פעם ולהביא תחתיהם אלפים נוספים, ולפעמים את אותם פועלים שזרקו מהארץ.
מה הסיבה?
כל עובד זר שמגיע היום לארץ, חייב לעבור דרך חברת כח אדם.
חברות אלה גובות סכומים אדירים מהעובדים תמורת הזכות לקבל עבודה בישראל.
אתם זוכרים מי היה השר הממונה על זה:
מר שלמה בניזרי.
יכול להיות שהוא קיבל כמה חרוזים צבעוניים תמורת זה???
לא... מה פתאום...
בניזרי? הוא דתי לא?

מי שאכל אותה באמת הם הקבלנים שתלויים בכח העבודה והפכו בין לילה לאויב הציבור מספר אחד.

אז מי הרויח?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 קבלן רשום  -- ערן 17/11/2008 21:24:26    
     התנאים הם לפי סוג הרישום
    דרורי בועז 17/11/2008 21:28:45   
         קבלן רשום
        ערן 18/11/2008 01:09:39   
             הנה המידע שלי:
            דרורי בועז 18/11/2008 06:52:00   
                 נכון. :-)
                גבי 18/11/2008 07:29:07   
                     פיקציה או לא זה קודם כל חובה,צריך לחזק את אלה שנרש
                    star 18/11/2008 17:01:01   
                         כדי לקבל את "התואר" צריך רק לשלם. וזהו.
                        דרורי בועז 18/11/2008 21:25:29   
                             לא מאמינה?לא צריך להציג שום תעודה?
                            אווה 19/11/2008 08:37:51   
                                 זה בערך כמו שבועז אומר.
                                גבי 20/11/2008 16:44:46   
                                     זה יותר גרוע ממה שאתם חושבים
                                    דרורי בועז 20/11/2008 20:55:03   
                                         אני "מזוזעעעת"
                                        אווה 20/11/2008 20:59:29   
                                             נכון... הכל הפוך על הפוך בישראל.
                                            גבי 20/11/2008 23:21:12   
                                                 נורא!!! איפה שתשים אצבע, רקוב!!!
                                                אווה 21/11/2008 08:12:34   
                                                     "קבלנים שמנצלים עובדים זרים"
                                                    דרורי בועז 21/11/2008 12:04:57   
                                                     אבל הציפוי 24k
                                                    חזי 22/11/2008 11:36:55   
                                                 גבי פועל בגדה מקבל 110 ליום אם הוא מקצועי
                                                חזי 24/11/2008 20:53:42   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]