Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

שלב שני - הכנסת כלוב הזיון לקרקע


מחבר ההודעה: לירן, פורום הנדסה אזרחית- דוא"ל לכותב
בתאריך: 14/11/2008 18:38:19

תוכן ההודעה:

הכלוב מונף מעל החפירה ומוחדר לקרקע.
תוכלו להבחין בספייסרים (שומרי מרחק) שיאפשרו שמירה על מרכז הכלוב בחפירה כדי שלא יצמד לקרקע וימנע את זרימת הבטון בהמשך (בנוסף ישמר עובי כיסוי הבטון).

 שלב שני - הכנסת כלוב הזיון לקרקע <img border=0 src=smiles/203.gif>

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 כיתת לימוד מספר 13 : קירות סלארי  -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 17:55:57    
     וככה נראית החפירה בסלארי
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:17:36   
         מבט מקרוב על המפלצת
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:21:37   
             מפלצת נוספת ...
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:22:22   
                 מהלך העבודה בסלארי
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:31:40   
                     סלארי בבנטונייט
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:34:42   
                         שלב שני - הכנסת כלוב הזיון לקרקע
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:38:19   
     כלוב הזיון - במקומו מונח
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:40:12   
         סלארי - סגמנטים
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:42:55   
             אחרי הכנסת הכלוב - יציקת אלמנט
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:44:32   
                 אז מה היה לנו כאן ? ...
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:46:51   
                     השלב הבא - חפירה
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:50:51   
                         ועוד תמונה של חפירה
                        לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:51:39   
                             משימה - נראה אתכם קוראים את הכתוב על המנוף
                            לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:52:46   
                                 עוד קיר סלארי + עוגנים
                                לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:53:40   
         עוד תמונות
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:54:52   
             סלארי לקירות עגולים
            לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:55:46   
                 זהו להיום שבת שלום
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:58:59   
                     תודה תודה תודה כרגיל מעולה שבש
                    זיו שחף 14/11/2008 19:13:06   
                         תודה לירן !
                        גבי 14/11/2008 19:48:14   
                             לירן - לא ניתן היה להרים את הכפפה יותר טוב מזה.
                            הלוחש לסוסים 14/11/2008 20:06:01   
                                 יופי לירן ותודה רבה
                                דרורי בועז 14/11/2008 22:57:13   
                      חברים\ות...שבת שלום
                    לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/11/2008 12:41:07   
                         לירן-לא תוציא עבודה מושלמת בנושא אם לא תרחיב
                        דני.ר 15/11/2008 19:47:46   
     תמונות חמות מיום חמישי מיפו................
    סוסו 06/12/2008 20:08:52   
         עוד תמונה...............
        סוסו 06/12/2008 20:10:14   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]