|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: שימוש בבטונייט בשימור מבנים.
מחבר ההודעה:
גרשון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/11/2008 20:01:32
|
|
תוכן ההודעה:
בעת ביצוע העמקה תחת מבנים ישנים/עתיקים בתשתיות סלעיות נהוג לבצע קידוחים בקוטר 36-40 ממ, לעומקים קטנים עד 1000 ממ, במרווחים של 400 ממ, כך שיוצרים קו קטיעה והחסרה של חומר ללא זעזוע של המבנה, כפי שהיה קורה בשימוש קומפרסורים ו/או בלמינות וכד´.
כלומר, שבמבנים שונים בירושלים וכד´ השתמשנו בטכניקה זאת לחפירה וחציבה ע"מ להניח יסודות ו/או חיזוקים למבנים קימים.
קימים סוגים שונים, חלקם לאיטום וחלקם לשינוי נפח, יצירת לחץ ו"פיצוץ" מבוקר.
|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
כיתת לימוד מספר 12 : קידוח כלונסאות בבנטונייט -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:40:52
|
בנטונייט... איך זה נולד ?  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:46:34 |
מה זה בכלל "בנטונייט" ? ...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:47:36 |
המבנה הכימי של הבנטונייט  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:49:59 |
אתר קידוחים - מיכלים\דיסנדר  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:37:44 |
מקור הבנטונייט בארץ  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:40:32 |
דיסנדר  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:46:51 |
יציקה על ידי שימוט בצינור טרמי לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:55:34 |
בראוו, למדתי המון ואף נהנתי. דרורי בועז 07/11/2008 21:10:29 |
  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 23:40:30 |
פעם הייתי ציני לאופן הצגת השיעורים בפורום אבל בזמן star 08/11/2008 13:54:37 |
תודה לירן. למדתי שוב משוחדש. גבי 08/11/2008 17:48:07 |
תודה רבה, היה שעור מעניין מאד!  אווה 08/11/2008 18:45:08 |
בכיף ותודה על המחמאות...תבואו כל יום  לירן, פורום הנדסה אזרחית 08/11/2008 19:33:23 |
ובהקשר זה אפשר לקבל כמה מילים על קירות "סלארי"? הלוחש לסוסים 09/11/2008 13:42:03 |
הלוחש...בכיף,אעלה שיעור בנושא בקרוב לירן, פורום הנדסה אזרחית 09/11/2008 18:08:41 |
חן חן כפתור ופרח... הלוחש לסוסים 10/11/2008 10:14:04 |
שימוש בבטונייט בשימור מבנים. גרשון 11/11/2008 20:01:32  |
גרשון...תודה + שאלה לירן, פורום הנדסה אזרחית 11/11/2008 20:48:40 |
החומר בעל יכולת התפשטות וכך מפעיל כוח ביקוע גרשון 13/11/2008 00:02:39 |
גדל ב150% בנפח גרשון 13/11/2008 00:10:45 |
מעולה גרשון ! תודה רבה על המידע לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/11/2008 19:21:51 |
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
|
|
|