כיתת לימוד מספר 11 : העתקת גשר הולץ -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:15:17
|
רקע כללי על הצורך בביצוע ההעתקה  לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:26:08 |
מחדל לא מחדל - פתרון הנדסי אפשרי,רק יקר... לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:30:55 |
בשלב ראשון - סגירת התנועה על הגשר להעתקה לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:35:03 |
מבט על תחילת העבודות  לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:40:20 |
עוד מבט ממזרח למערב על רח´ קיבוץ גלויות  לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:44:00 |
אז מה היה לנו כאן ? ... מתחילים לחתוך את הגשר  לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:48:15 |
הבטחתי לכם - תפרי התפשטות ממזרח-למערב לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:50:30 |
וזה הקטע שחתכו - בירוק  לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:54:00 |
מבט מלמטה - ללא מילים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:56:07 |
חדי העין יבחינו בחתך ממזרח - למערב לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:58:29 |
עכשיו מתחיל כל הכיף - הכנות להזזה  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:03:57 |
הקונסטרוקצייה הזמנית - מסילות אופקיות  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:06:33 |
שני "כווני חופש" לגשר -אנכי ואופקי  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:12:27 |
כוון חופש אופקי  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:14:38 |
 עוד מבט על הג´יק האופקי לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:15:32 |
 ועל הג´ק האנכי ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:15:58 |
מבט מלמעלה - מסילות החלקה  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:18:31 |
עוד מבט על כוון הדחיקה ועל האוטו שלי... לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:19:54 |
יאללה...מתחילים למשוך ?! קדימה ! למשוך  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:23:11 |
ועוד קצת ...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:25:07 |
קצת מאמץ וסיימנו  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:27:12 |
החור שנפער...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:28:11 |
ועוד אחת... לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:30:05 |
 ותמונה ששווה יותר מאלף מילים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:32:13 |
 וסתם "תמונה שווה"  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:32:55 |
שיהיה סוף שבוע מקסים לכולנו  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:35:27 |
תודה לירן, גבי 24/10/2008 01:15:33 |
נהדר לירן דרורי בועז 24/10/2008 06:41:17 |
1. לגבי לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:10:24 |
2. לגבי  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:12:13 |
3. לגבי  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:13:14 |
הבנתי. תודה. מחכה לשיעור הבא. גבי 24/10/2008 15:13:23 |
ענק כל הכבוד לירן דורון ט 24/10/2008 07:35:32 |
שנים שאני עובר שם ואף פעם לא הבנתי מה עושים , תודה יובל 24/10/2008 10:16:46 |
 לכם... לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:20:19 |
מה? המשיכו להישתמש בגשר ללא מעקה בטיחות? קשקשן 24/10/2008 20:31:48  |
מעקה בטיחות קיים בכל שלב של הביצוע  לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 21:23:20 |
מרתק ומאלף... איתן כרמל 25/10/2008 06:29:15 |
  לירן, פורום הנדסה אזרחית 25/10/2008 14:07:22 |
מנסה ליצור קשר עם לירן לגבי תמונות הזזת הגשר Neta Feniger 11/12/2019 13:10:26 |
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|