Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

אני לשהייה של שעות כבר מעדיף ללכת למקלט


מחבר ההודעה: דן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/11/2024 01:44:01

תוכן ההודעה:

היתרון היחיד של ממ"ד זה לתפיסת הגנה שאני נמצא בדירה, שומע אזעקה, רץ לממ"ד, האזעקה נגמרת ואני יוצא אחרי 10 דקות כאילו כלום.
אם אני מתכנן לשהות בממ"ד שעות ומעלה אז אני כבר מעדיף להסתכן במשך כמה דקות בדרך למקלט כדי ליהנות מהגנה הרבה יותר גדולה לאורך התקופה הממושכת.
לכן הפתרון של כספת מתאים לתפיסת ההגנה של ממ"ד להבנתי.
ברור שבפועל יש אנשים ששוהים בממ"דים גם שעות וימים אבל אני לא הייתי עושה את זה אלא הולך למקלט הקרוב.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיני מגן או כספת מיגון אישית? -- דן 10/10/2024 03:54:29    
     הנתון של 2.2 מ"ר ל-10 איש הוא לא הגיוני!
    10/10/2024 11:04:32   
         זה נותן בערך 70X30 ס"מ לאדם,צפוף אבל אפשרי
        אבי.מ 14/10/2024 18:15:28   
     בלי להיכנס למידות- כמה נקודות
    נקודה למחשבה 13/10/2024 11:47:05   
         לא התכוונתי לפרסם ובכל זאת כדאי לראות...
        13/10/2024 18:09:43   
             ע.ש. משטחים
            דני 17/01/2025 14:44:57   
             אבי, אתה רציני?
            14/10/2024 18:53:46   
                 התקן למעלית ל-8 איש בבנין משרדים הינו 1.4X1.1 מכאן
                אבי.מ 15/10/2024 18:16:12   
                     התייחסתי ל-30 ס"מ!
                    16/10/2024 11:16:24   
                         בוא נסיים כאן,רציתי להראות לך שזה ייתכן ולא ויכוח.
                        אבי.מ 16/10/2024 23:46:39   
                             
                            17/10/2024 07:28:59   
         מן הסתם הכספת תהיה במיקום כמה שיותר פנימי בבית
        דן 19/10/2024 14:18:32   
             ...ברור גם שאתה מפרסם ונפלנו בפח
            19/10/2024 19:33:33   
                 אחרי קריאה חוזרת אשמח להבין אם זו בדיחה
                נקודה למחשבה 12/11/2024 09:22:26   
                     אני לשהייה של שעות כבר מעדיף ללכת למקלט
                    דן 25/11/2024 01:44:01   
                         ...וגם מבחינה הנדסית
                        26/11/2024 06:30:02   
         מוסך באשדוד
        דני 15/02/2025 20:46:56   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]