Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

התייחסתי ל-30 ס"מ!


מחבר ההודעה: V- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/10/2024 11:16:24

תוכן ההודעה:

גם אם אתה מאוד רזה אתה יותר מ-30 ס"מ שלא לדבר על נשים...
אפילו הנעליים גדולות מזה, שלא לדבר על דחיסת אנשים צמודים (לא אפרט איך) ב"כספת" למשך 10 דקות לפחות.
מעלית זה חישוב אחר, על פי משקל כללי ומשקל ממוצע של בני אדם ולא הנדסת אנוש וההבדל הוא שאם צפוף מידי פשוט לא נכנסים ולא נדחסים...

 התייחסתי ל-30 ס"מ!

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 מיני מגן או כספת מיגון אישית? -- דן 10/10/2024 03:54:29    
     הנתון של 2.2 מ"ר ל-10 איש הוא לא הגיוני!
    10/10/2024 11:04:32   
         זה נותן בערך 70X30 ס"מ לאדם,צפוף אבל אפשרי
        אבי.מ 14/10/2024 18:15:28   
     בלי להיכנס למידות- כמה נקודות
    נקודה למחשבה 13/10/2024 11:47:05   
         לא התכוונתי לפרסם ובכל זאת כדאי לראות...
        13/10/2024 18:09:43   
             ע.ש. משטחים
            דני 17/01/2025 14:44:57   
             אבי, אתה רציני?
            14/10/2024 18:53:46   
                 התקן למעלית ל-8 איש בבנין משרדים הינו 1.4X1.1 מכאן
                אבי.מ 15/10/2024 18:16:12   
                     התייחסתי ל-30 ס"מ!
                    16/10/2024 11:16:24   
                         בוא נסיים כאן,רציתי להראות לך שזה ייתכן ולא ויכוח.
                        אבי.מ 16/10/2024 23:46:39   
                             
                            17/10/2024 07:28:59   
         מן הסתם הכספת תהיה במיקום כמה שיותר פנימי בבית
        דן 19/10/2024 14:18:32   
             ...ברור גם שאתה מפרסם ונפלנו בפח
            19/10/2024 19:33:33   
                 אחרי קריאה חוזרת אשמח להבין אם זו בדיחה
                נקודה למחשבה 12/11/2024 09:22:26   
                     אני לשהייה של שעות כבר מעדיף ללכת למקלט
                    דן 25/11/2024 01:44:01   
                         ...וגם מבחינה הנדסית
                        26/11/2024 06:30:02   
         מוסך באשדוד
        דני 15/02/2025 20:46:56   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]