Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

לכוכב או כוכבית!כישרון תמיד טוב אבל אני מתפלא


מחבר ההודעה: star- דוא"ל לכותב
בתאריך: 08/10/2008 11:22:11

תוכן ההודעה:

למה שולפים ענין הכישרון רק כשאין תואר!אני לא דיברתי נגד מישהוא ספיציפית אלא רק על ענין חלוקה ברורה והצבת גבולות מוחשיים בין העוסקים בתחום ביחס לתואר ועיגון הדבר בחוק.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 דרושים: סטודנטים להנדסת בניין  -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 06/10/2008 14:57:53    
     לפי זה גם אדריכלים חסרים?
    אבקה 06/10/2008 19:02:04   
         אני מקווה עבורכם\ן שיש קואורולציה ...
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 06/10/2008 19:13:46   
             למה ללמוד לתואר הנדסה ואדריכלות אם אותה עבודה
            star 07/10/2008 11:18:18   
                 תסתכל בחזירים איך הם נלחמים על כל גרגר תירס .
                07/10/2008 11:59:02   
                     תהיה שמן מגעיל ומסריח , גם לבד לא יבואו אליך .
                    07/10/2008 12:03:37   
                         תהיה נחמד, עדין ,מתחשב ויצירתי כולם יבואו רק אליך
                        07/10/2008 12:05:07   
                             תלמד כתה א´ 3 שנים במקום 1 כך גם בתכניון , לא יעזו
                            07/10/2008 12:07:56   
                                 המוכשרים בלבד יעבדו , למדו , לא למדו , ככה זה .
                                07/10/2008 12:10:54   
                 אהלן star ...
                לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/10/2008 13:51:11   
                     לכוכב או כוכבית!כישרון תמיד טוב אבל אני מתפלא
                    star 08/10/2008 11:22:11   
                         לכולם ברור המגבלות , מלבד לאלה שאין להם עבודה .
                        08/10/2008 12:32:25   
                             כי מגיע לך ציטוט "למה ללמוד לתואר וכו´ " מה רע ביש
                            08/10/2008 12:42:53   
     למיטב ידיעתי יש בי"ס אחד למהנדסים אזרחיים
    GERSON 12/10/2008 22:32:27   
         לgerson
        לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/10/2008 22:46:56   
             רק כרגע ראיתי את הודעתך אז מסכים איתך אולם...
            gerson 27/10/2008 18:44:11   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]