Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

הבנתי סליחה אז ככה


מחבר ההודעה: אביגיל תורגמן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/08/2021 00:17:17

תוכן ההודעה:

יש לי בניין שבנוי רובו מבניה קובנציונלית - בטון
ויש לי זיז מאוד גדול של 8 מטר (מצרפת תמונה)
בהנחיה של קונסטרוקטורית היא אמרה לי לעשות בחלק הזה רצפה קלה שבנויה משתי קורות פלדה מלאות וקורות RHS בתור מילוי ועליהם לעשות ריצוף שיתאים ובגלל שכל הבניין שלי בטון מוחלק רציתי ששם זה לא יפסק , לכן תיכננתי ככה ורציתי לדעת כמה יהיה לי האופציה להקטין את המשקל כמה שאפשר ועם זאת לעשות בטון מוחלק שיהיה בסהכ 15 ס"מ ריצוף

 הבנתי סליחה אז ככה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בקשר לבטון מוחלק בבניה קלה  -- אביגיל תורגמן 05/08/2021 00:48:39    
     באותו נושא, שאלה למנחם, מתוך סקרנות והרצון ללמוד:
    05/08/2021 08:40:28   
         אגב אני גם לא מבינה למה הקוסטרוקטורית סיבכה אותי
        אביגיל תורגמן 05/08/2021 13:46:51   
     לא בטוח שהבנתי
    מנחם לאופר 05/08/2021 09:07:10   
         אז בעצם
        אביגיל תורגמן 05/08/2021 13:49:07   
             לדעתי הינך טועה בתפיסה של נושא "תקרה קלה"
            אבי מ. 05/08/2021 20:13:59   
                 הבנתי סליחה אז ככה
                אביגיל תורגמן 06/08/2021 00:17:17   
                     אם הבנתי נכון את מבקשת לבצע גם בזיז רצפת בטון
                    אבי מ. 06/08/2021 05:57:23   
                         הממ לא יודעת זה אפשרי?
                        אביגיל תורגמן 06/08/2021 15:57:05   
                             גובה 15 נועד לצורך העברת תשתיות כמו חשמל,מים,ביוב
                            אבי מ. 06/08/2021 19:04:04   
                                 הבנתי תודה רבה !!
                                אביגיל תורגמן 08/08/2021 01:19:10   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]