|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: נספח סניטרי ??
מחבר ההודעה:
עופר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/06/2021 22:53:57
|
|
תוכן ההודעה:
אמור להמצא בתאגיד ?
מה עם המקומית ?
הרי אם מהנדס בתאגיד לוקח אישור לחריגה כזו הוא לא יודע ´להנדס´ אותו לאחור ..
כאן הבעיה ..
בעבר במכתבים למקומית והפיקוח ביקשו את תכניות הביובים !
המשפחה הסבירה לא יודעת את שמות המסמכים המיוחדים (מבחינה סטטורית), הם יודעים תכנית ניקוז ביובים, ביקשו !
ברור לפיקוח ולמקומית שמחפשים את מה שאושר לו .. אבל כיוון שזה של מי כרמל הם אינם מפנים אותם אליהם, ודירשו אצלם את הסניטרי, משום שזו עבודה קשה לעובדי ציבור ..
כשאתה מגיע לבקש את מה שאמורים היו להציג בפניך בעצם בישיבות במקומית בכל המחלקות ביחד מסובבים את הראש ואתה מוצא את עצמך מתרוצץ במיליון משרדים ..
אין עובד אחד מנהל תיקי בניין עבור הציבור ששם מרוכז המידע לתושב ..
הסניטרי במי כרמל ?? (שקיפות, בטח הינדסו אותו ..)
תודה ושוב שבת טובה ורגועה לך
|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|