Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

ירמי תודה על הסבלנות ..


מחבר ההודעה: עופר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/06/2021 12:32:33

תוכן ההודעה:

הכל אמרת נכון!
אלא שאף אחד בינתיים לא מספק זאת.
אין ספק שנדרוש!
העניין הוא שכאשר הוועדה המקומית מאשרת תכנית בכלל / תמ"א היא מספקת תוכנית סופית מאושרת!
בתכנית הסופית/וחלק מדרישות לעניין אישורי בניה על פי החוקים הבונה נדרש לתת תכנית פיתוח של המגרש שם הוא מחוייב לציין פיתוח שטח שסה חניות, מיקום(לפחות משוער) של תשתיות, גדרות, שטחי גינון וכד .. תשתיות מצויין במפורש!
וזה חלק מהתנאים של היתר הבניה!
*עצם הגשת תכנית כזו היא עצמה תנאי בפני עצמו להגיש ! לא פחות ..
וזה נוגע לסעיף נוסף תחת אותה הכותרת שהוא ידוע הציבור!!
וכמובן שחלקה סמוכת גדר/צמודה בגבול היא בטח החלק הכי חשוב שבציבור

** אכן קיימת תוכנית כזו האחת שמאושרת שהיא תכנית ההיתר שאין בילתה וזו הגיעה למשפחה במכתב רשום ..
היא התכנית היחידה עם חתימת הוועדה(מהנדס תיק הבניין חתום)
*תכנית זו נבדקה ואכן שוחות ביוב(תיבות ביקורת) מסומנות בשטח של הבונה !!
*אלא ש ... בתכנית הסופית שהוא מגיש מופיעים שוחות ניקוז בחלקה הסמוכה בתכנית מודד של השטח במקום, בעוד בתכנית המודד של השטח במקום בתכנית שאושרה שהיא ההיתר השוחות לא מופיעות כמו בתכנית הסופית! בתכנית המודד לאישור לא מופיעים חורגים, גם בתכנית הפיתוח בשטח הם מופיעים במקור בשטח שלו!

בקשר לנספח הסניטרי ..
קשה להאמין שיתנו משהו. אכן הם מחוייבים, העניין שמראש כאשר המשפחה ישבה בישיבות הוועדה אז לא דובר בזה כלל וגם התוכניות שהם תכניות התנאי להיתר אינן מראות חריגה זו. להפך.
תוכנית נספח כזו מישהו גם יכול *לארגן* איזה תאריך פיקטיבי/בדיעבד .. אלא שידוע הציבור בישיבות ובתכניות מחייב !
כאמור לא היה קו משותף מעולם, ומי כרמל גם שלחו מכתב שבו טוענים שאינם יודעים אם היה קו משותף! אבסורד !

שכן לחדור לחלקה סמוכה מתחת לפני השטח עם ניקוז כדי ליצור קו ניקוז פרטי לפרוייקט הרבה יותר שפוי מאשר להתלבש על קו ניקוז פרטי ולערבב חלקה עם 3 דירות עם חלקה חדשה בתמא עם לפחות 8 דירות . ברור שלא שפוי !
מישהו צץ לו לכסות תחת של מישהו ..

העניין נשאר בכלל כל נושא תכנית ההיתר עצמה! שהיא הקובעת כולל פקוח עליון שאחראי על כל נספח שלו וחייב לתת תכנית פיתוח שטח הכולל תשתיות כדי שהשכנים הסמוכים ידעו ..

אמרתי מישהו צץ פתאום לכסות עליו ..
אכן בכתב ההגנה בעניין התביעה לנושא הביובים הוא כלל לא מציין שקיבל הנחיה או כל אישור בעניין .. מישהו צץ.לאחר הדיון המשפטי הראשון ..

הרבה תודה ירמי על הסבלנות
ושבת טובה וארוכה לך

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 האם קו הביוב על פי השרטוטים האלה מגרמושקה -- עופר 22/06/2021 09:14:18    
     קובץ תמונה נוסף לעניין קו הביוב שבמקום
    עופר 22/06/2021 09:16:35   
     קובץ תמונה נוסף לעניין קו הביוב שבמקום
    עופר 22/06/2021 09:22:45   
         אין שום התחברות למגרש שכן !!
        ירמי 23/06/2021 10:21:42   
             תודה ירמי וסוף שבוע טוב 👍👍👍
            עופר 23/06/2021 23:39:07   
             ירמי זה יכול לעזור לי הרבה במקרה ..
            עופר 24/06/2021 08:56:20   
                 לא מבין איך יכולה דעתי על המהנדס הזה, לעזור או
                ירמי 25/06/2021 05:40:23   
                     ירמי תודה על הסבלנות ..
                    עופר 25/06/2021 12:32:33   
                         👍 חזק ואמץ
                        ירמי 25/06/2021 13:35:04   
                     ירמי אולי אתה במקרה יודע ..
                    עופר 25/06/2021 15:52:49   
                         כבר אמרתי, שבנושא הזה, צריך לטפל מי שבקי בחוקי
                        ירמי 25/06/2021 17:38:45   
                     בעצם מה ההמשך כאן ברשיון שלהם .. צילום תמונה
                    עופר 25/06/2021 17:57:19   
                         נסיון לתמונה
                        עופר 25/06/2021 18:01:16   
                     נספח סניטרי ??
                    עופר 25/06/2021 22:46:51   
                     נספח סניטרי ??
                    עופר 25/06/2021 22:53:57   
                         נספח סאניטרי הוא חלק ממסמכי היתר הבניה, אשר אמור
                        ירמי 26/06/2021 22:25:10   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]