Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

אני חושש שהמסקנות שלך חפוזות


מחבר ההודעה: V- דוא"ל לכותב
בתאריך: 17/03/2021 07:59:51

תוכן ההודעה:

השד לא נורא כל כך! בנייה כזאת מתבצעת כל הזמן. שאלת על סיכונים וענו לך אבל זה עדיין לא אומר שזה חייב לקרות, מה גם שרוב הדברים מתנים לתיקון!

עצתי, פשוט תיידע את הקונסטרוקטור שלך ותסביר לו את החששות שלך (למרות שהוא) בבוא היום כשיבנו לידך תערב אותו בבניית השכן. לפני אישורך על התכניות של השכן שיעזור לך לבדוק, להעיר הערות והתניות וגם יבקר במקום מידי פעם.
זה לא יעלה הרבה ויתן לך שלוות נפש.
בהצלחה!

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חלק מבית דו משפחתי -- ברק 13/03/2021 19:32:19    
     קיימים סיכונים ליציבות, לאיטום, למשך השרות הנותר
    חגי שושני 14/03/2021 07:42:07   
         לא מבין בזה
        ברק 15/03/2021 19:55:40   
     אין שום סכנה ליציבות.
    ירמי 14/03/2021 07:44:01   
         בעיה קריטית בבניה מאוחרת של דו משפחתי
        גיורא פולאיטום 14/03/2021 11:12:37   
         אוקי תודה אז אני מבין שעדיף לא לרכוש בית דו שהשכן
        ברק 15/03/2021 19:56:56   
             לא, זו לא המסקנה המתבקשת.
            ירמי 16/03/2021 08:00:07   
             ממש לא.. רק חשוב לפקח על הבניה לכשתקרה.
            גיורא פולאיטום 16/03/2021 09:31:38   
                 איך אפשר
                ברק 16/03/2021 22:05:16   
                     אתה צודק ולכן העצה היא להתקין מצלמות שיתעדו את
                    ירמי 17/03/2021 07:57:36   
         תודה
        ברק 15/03/2021 19:57:20   
             אני חושש שהמסקנות שלך חפוזות
            17/03/2021 07:59:51   
     זה די נפוץ
    מנחם לאופר 17/03/2021 08:32:15   
         מנחם, השואל הוא זה שרוצה לרכוש את הבית המוכן
        ירמי 17/03/2021 14:57:55   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]