Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

הוספת מרפסות שמש לבניין קיים


מחבר ההודעה: עליזה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/09/2008 22:28:31

תוכן ההודעה:

שלום רב,

הבניין בו אני מתגוררת נערך לבניית מרפסות שמש בהתאם לתקנות החדשות המאפשרות בנייה של מרפסות זו ע"ג זו.

בין הדיירים (חלקם אנשי מקצוע בתחום הבנייה) עלתה השאלה לאיזו שיטה יש עדיפות : קונבנציונלית או מתועשת (שלד פלדה + קרומי בטון או לוחות מאסטרקיר)

מעבר לשיקולי זמן, עלות ונקיון, האם יש אכן עדיפות הנדסית לשיטה זו או אחרת, בהתבסס על כך שהבניין הקיים בן 8 קומות ובן 30 שנה?
היכן ניתן לראות דוגמאות של מרפסות למגורים בשיטה המתועשת המחוברות לבניין הבנוי בבנייה קונבנציונלית?

תודה מראש למשיבים.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 הוספת מרפסות שמש לבניין קיים  -- עליזה 06/09/2008 22:28:31    
     תנסי כאןhttp://www.keilin.co.il/veranda.html
    star 07/09/2008 14:53:18   
         תודה. . האם יש נוספים?
        עליזה 07/09/2008 15:21:58   
             חפשיי את האתר של יורם רוטנברג-לוחות קשיחים וכד´
            GERSON 07/09/2008 16:20:44   
                 לוחות מאסטרקיר
                עליזה 07/09/2008 17:43:41   
     עליזה - ערב טוב
    לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:53:17   
         לילה טוב- תודה על הכלים הנוספים שקיבלתי
        עליזה 07/09/2008 22:39:10   
             דווקא אם את אדריכלית אני קצת מתפלא שאת בעד
            אווה 08/09/2008 09:16:09   
                 בדיקות מקדימות
                גרשון 10/09/2008 11:21:48   
                  מראה מתועש ושיטה מתועשת
                עליזה 13/09/2008 18:55:11   
                     לעליזה
                    אווה 14/09/2008 11:37:06   
                         "מתועש "זו שיטה ולאו דווקא מראה...
                        עליזה 16/09/2008 11:02:58   
                             אם זו תוסספת, אז אני מורידה את הכובע!
                            אווה 17/09/2008 06:55:10   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]