כיתת לימוד מספר 6 : הנחת אלמנטי צנרת טרומיים -- לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:12:12
|
קצת נתונים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:22:24 |
בשלב הבא - ממקמים את העגורן  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:27:29 |
עבודה מקדימה - חפירה ומילוי מצע  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:33:56 |
לאחר שהגענו לעומק הנדרש - "בקלאש"  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:42:50 |
השכבות הבאות - חול ופיזור צמנט  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:48:04 |
הנפת אלמנטים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:52:37 |
עוד קצת וזה בפנים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:01:03 |
 וזה בפנוכו ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:02:49 |
איטום וגמרנו ...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:09:58 |
תמונה מבפנים  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:12:07 |
בהנדסה כמו בהנדסה - תמיד יש הפתעות  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:14:58 |
זה היה לא ייאמן ...  לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:18:53 |
והשאר היסטוריה...שואבים,מתקנים ומניחים אלמנט חדש לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:20:38 |
ומה עם האיטום מבפנים ? גבי 05/09/2008 04:01:10 |
לירן... איתן כרמל 05/09/2008 07:02:30 |
שעור נהדר תודה דרורי בועז 05/09/2008 09:21:17 |
לאיתן... לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 14:36:42 |
אהלן גבי...שבת שלום לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 14:35:49 |
היי אלירן. גבי 05/09/2008 19:52:36 |
לגבי  לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 21:25:19 |
לירן היי, אם אפשר שאלות קשות : 1 . מהוא שיפוע הצינ יובל 05/09/2008 19:53:16 |
ליובל  לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 21:20:04 |
תודה לירן, יופי של שיעור!  אווה 06/09/2008 07:02:37 |
לירן, ברשותך, הזמנתי לכאן אנשים (יש מקום בכיתה?) אווה 06/09/2008 07:45:27 |
אווה - בהחלט מעניין יהיה לשמוע את הירוקים לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:52:43 |
הגעתי מ"הירוקים" חיה 09/09/2008 14:43:51 |
לירן, כרגיל, מעניין ומאלף. חן-חן. אבל הערה ושאלה: אבקה 06/09/2008 09:00:18 |
לאבקה - מדובר על סיבים אופטיים של בזק לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:55:52 |
אני מבין שהאלמנטים הונפו והונחו לתוך החפיר מלמעלה. אבקה 06/09/2008 17:20:40 |
אבקה אבקה האם שומע ? ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 17:51:07 |
תודה, תודה! אבקה 06/09/2008 19:50:13 |
בקצב הזה כל הגשם ילך לאיבוד , אם המים האלה לא חוזר יובל 06/09/2008 10:48:06 |
יובל - אתה מהתחום ? לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:53:40 |
האיום עלי הוא מצד הועדות המקומיות למיניהם , יובל 06/09/2008 14:54:06 |
לקרוא ולהחכים יובל 06/09/2008 16:40:05 |
בהקשר הזה , אבל יותר קרוב לנו ... יובל 06/09/2008 16:46:42 |
ומאמר אחרון ומרשים מכול ... יובל 06/09/2008 17:07:38 |
תיקון , בגוגל " בראשון לציון שוב מצאו מים " יובל 06/09/2008 17:38:50 |
יובל - תודה רבה, מעניין מאוד.  לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:27:29 |
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|