|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: האם אילוץ? או שמא בזבוז כספי ציבור
מחבר ההודעה:
דרורי בועז- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/07/2008 11:52:04
|
|
תוכן ההודעה:
אני מעוניין לשתף את העם היושב בציון, את הישוב העברי בארץ ומהנדסים מהתחום בפרדוקס הבא:
רשות מוניציפלית משפצת דרך עירונית, גרוד, זפת חם, אספלט, גינון, משתלבות, מדרכות ועוד ועוד ועוד כיד היכולת להשיג כח אלקטוראלי (ואין לי עם זה בעיה)
שבוע לאחר סיום העבודות, מגיע מחפרון של חברת החשמל ופותח באספלט החם ובאבני השפה הטריות ובעלומיהן של מרצפות משתלבות
לשם הצנעת התשתית הכבילה.
ואני שואל:
היש בכך הצדקה טכנית שנעלמת מעיניי?
היש בהתנהלות כזו סוג של יתרון?
האם הפורום הזה מתאים לשאלה כזו?
מצ"ב תצלום טרי מלפני 10 דקות שצילמתי בראשות מוניציפלית שאינני רוצה להרגיז אותם כי הם דתיים.
שימו לב לאיכות עמודי החשמל (לא בזק)
שימו לב לכבלים שחוצים את הכביש שבדקות אלו כבר עולה עליו מפזרת האספלט החם.
הרי זה ברור שבעוד שבוע המחפרון של חח"י יבוא לכאן שוב.
|
|
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|