Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

גדר בטון בבית פרטי זזה בהגזמה


מחבר ההודעה: אסלן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 19/10/2021 15:24:29

תוכן ההודעה:

שלום לכולם,
יש לי בית פרטי, לפני טיח, כל הבית מסביב יש גדר בטון בגובה 2 מטר, גם הבית מוגבה לאיזה גובה 1.7מ, ויש מילוי אדמה בין הבית לקיר לגובה של 1.5מ ברוחב 3 מטר לאורך 10 מטר.
הקיר בטון אין לא יסודות, אלא בנוי על שיטת יסוד עובר (חפרו תעלה לכל האורך ושפכו בטון פנימה ועל זה בנו גדר). הבית כמובן בנוי על יסודות וגם המדרגות.
הבעיה שלי שבחיבור בין המדרגות לקיר בטון הקיר התחיל לצאת החוצה ויצא כבר כ5 סנטימטר עוד לפני ששמנו את האדמה! עכשיו שמנו עוד אדמה ואני מפחד שבחורף האדמה תדחוף עוד יותר, השאלה מה אפשר לעשות? האם הגדר יכולה ליפול? האם מותר לעשות חיזוק בין הקיר לבית העמוד של המדרגות שיש לו יסוד?
אשמח לעצות
אני מצרף גם תמונות

 גדר בטון בבית פרטי זזה בהגזמה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 גדר בטון בבית פרטי זזה בהגזמה -- אסלן 19/10/2021 15:24:29    
     יש מהנדס שתכנן את הקיר ?
    מנחם לאופר 19/10/2021 17:09:38   
         זה בטוח תזוזה של הקיר
        אסלן 19/10/2021 17:18:00   
             אסלן - הקונסטרוקטור שלך - מהנדס או הנדסאי
            חגי שושני 20/10/2021 08:05:48   
             תדאג לקחת מהנדס שיודע איך לפתור את זה
            מנחם לאופר 20/10/2021 08:19:28   
                 קבלן השלד שבנה את הגדר הוא פושע ואתה אסלן בתור
                ירמי 21/10/2021 12:02:07   
                     הרעיון לרתום את הגדר לבנין לא מקצועי .
                    נועם 21/10/2021 18:04:47   
                     בהמשך לירמי, לדעתי הקבלן יודע טוב מאד מה הביסוס
                    גיורא פולאיטום 22/10/2021 07:56:24   
                     נועם, הרעיון אולי אינו מקצועי, אבל
                    ירמי 24/10/2021 07:28:38   
     לקיר תומך יש לספק פתרונות ניקוז למים שיצטברו
    אריה בוימל 22/10/2021 10:36:11   
     הקיר יש לו שלוחה למטה של חצי מטר
    אסלן 25/10/2021 09:47:15   
         בעקרון, מציע לא לחבר את הקיר לבית
        מנחם לאופר 25/10/2021 11:15:19   
             אסלן !
            ירמי 25/10/2021 11:39:19   
                 מכל השרשור הארוך הזה, קבל את עצתו האחרונה של ירמי
                26/10/2021 17:55:43   
                     התיאור לא מעיד על כלום,גם חפרו ושפכו זה בדיוק
                    נפתלי 26/10/2021 20:14:40   
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן



מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]