|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הסברים על חומרים
מחבר ההודעה:
יוסי-ריביירה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/05/2013 22:17:19
|
|
תוכן ההודעה:
אירית שלום רב,
קצת הסברים לגבי החומרים,
1: זכוכיות בדלתות הזזה אינן מחוסמות.
זכוכית מחוסמת היא זכוכית שעברה חימום לטמפ´ גבוהה מאוד ולאחר מכן קירור מהיר מאוד.
לאחר תהליך החיסום לא ניתן לחתוך את הזכוכית.
2: בד"כ יש מספר סוגי זכוכיות בשימוש על גבי דלתות ארון-
זכוכית 4 מ"מ עם מדבקת הגנה מאחור.
זכוכית 4 מ"מ מודבקת על פלטה.
זכוכית טריפלקס הבנוייה מ- 2 זכוכיות הצמודות זו לזו עם חומר מבודד ביניהן.
זכוכית בעובי 4 מ"מ המודבקת על פלטה להגנה מפני ריסוק מספיקה בהחלט.
3: כל חברה נותנת לך אינפורמציה בד"כ על פי הסטנדרטים שהחברה עובדת בהם.
נכון, הטפט עושה את העבודה אולם לדעתי עדיף שהזכוכית/המראה תהיה מודבקת על פלטה להגנה מקסימאלית מפני ריסוק.
4: זכוכית אקסטרה קליר היא זכוכית נטולת עופרת הגורמת להשתקפות צבע ירקרק.
זכוכית חלבית היא זכוכית השקופה למחצה,
אין כאן עניין של יתרון או חיסרון
אלא עיצוב מכיוון שלזכוכית חלבית יש אפקט שונה מזכוכיות אחרות
וההבדל ביניהן הוא בטעם אישי.
5: ההנחה הגורפת היא שככל שהגב עבה יותר הוא יותר טוב,
אולם לא תמיד זה כך,
גב בעובי 4 מ"מ בהחלט מספיק,
אני אישית פירקתי ארון והעברתי אותו דירה 4 פעמים כאשר עובי הגב 4 מ"מ
חשוב יותר מעובי הגב- מי מרכיב/מפרק את הארון מכיוון שגם גב בעובי 20 מ"מ בידיים לא מקצועיות יכול להיהרס.
מקווה שעזרתי,
לכל שאלה נוספת אני זמין
בברכה
יוסי-ריביירה
054-3333624
03-6160029

|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|