|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: חומרי גלם
מחבר ההודעה:
יוסי-ריביירה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/05/2013 14:46:51
|
|
תוכן ההודעה:
לירן שלום,
להלן הסבר על חומרי גלם:
ארון בגדים ניתן לייצר מעץ מלא, מסנדוויץ, mdf או שבבית דחוסה.
לכל חומר יתרונות וחסרונות.
שבבית דחוסה: לוח העשוי מעץ הנגרס לשבבים, את שבבי העץ מערבבים עם דבקים, את העיסה יוצקים לתבניות בלחץ וחום גבוה.
השבבית מצופה במלמין/פורמייקה/פורניר..
יתרונות: מחיר זול, חומר יציב ואחיד מבחינת דחיסות ובעל מקדם כפיפה גבוה. פלטות גבוהות- גובה 273 ס""מ.
חסרונות: רגישות ללחות ולרטיבות.
mdf: לוח המיוצר מסיבי עץ עדינים מעורבבים עם דבקים, הלוח עובר תהליך דחיסה וכבישה בלחץ גבוה לכן הוא כבד יותר. פלטות גבוהות- גובה 273 ס""מ. יתרונות: מחיר זול, לוח גמיש ונוח לעבודת כרסום וצביעה אטומה.
חסרונות: כבד מאוד, רגישות ללחות ורטיבות.
סנדוויץ: מורכב מלוחות עץ דקים (לבידים) המודבקים האחד לשני שתי וערב. הסנדוויץ מצופה פורניר/פורמייקה. יתרונות: עמיד בלחות וברטיבות, קל ונוח לעבודה.
חסרונות: מחיר גבוה מאשר שבבית ו- mdf. פלטות בגובה 242 ס""מ בלבד. בעל מקדם כפיפה נמוך משל שבבית או mdf...
לסיכום: אין המלצה חד משמעית על חומר מסויים, סנדוויץ המגיע מסין יהיה באיכות גרועה לעומת שבבית אירופאית למשל.
חשוב לא פחות מי מייצר את הארונות,
אופן הייצור, הפרזולים וההתקנה,
וכמובן שהמוצר יהיה בעל אחריות לאורך זמן.
יש בחוץ מידע סותר
מכיוון שכל אחד מדגיש את מה שנוח לו
בריביירה עובדים עם כל החומרים שציינתי,
כל חומרי הגלם מגיעים מפורטוגל עם תו תקן
לחזית יש מגוון עצום של אפשרויות
מציע לתאם פגישה לתכנון הארון
ועיצוב חזית הארון
תוכל לתאם איתי בטלפון
03-6160029
054-3333624
מקווה שעזרתי
בברכה
יוסי-ריביירה

|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|