|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: אכזבה גדולה מהחברה שטוענת להיות חברה שמכבדת את עצמ
מחבר ההודעה:
פזית בר עוז- דוא"ל לכותב
בתאריך: 29/10/2020 14:27:54
|
|
תוכן ההודעה:
היי לכולם.
האתר של החברה מאד מרשים ונראה יוקרתי- שאפו ענק למעצב האתרים שידע להציג משהו שקרי לחלוטין! מבחוץ אולם התצוגה מהמם נראה שנפלת במקום טוב ומקצועי.
בפועל- ניכר כי אין להם מושג וחצי מושג בבניית ארונות.
אחרי שהרכיבו לי ארון והשאירו אותו חצי גמור עם כל הברגים בחוץ ומדבקות שיכסו חורים לא רצויים החתימו אותי וסגרו ענין.
פתחתי בפני שירות לקוחות שהארון לא גמור, מסילת הדלת קצרה מדי, לא שמו לייסט בין הארון לקיר ורואים רווח גדול קבעו לי מתקין נוסף.
המתקין לא הגיע. לא ענה לטלפונים לא שלי ולא של החברה.
שוב תיאמו מתקין. המתקין הגיע עם ציוד לא נכון. המפעל צייד אותו עם צבעים לא נכונים, מידות לא נכונות.
שוב תיאמו מתקין. המתקין לא הגיע.
היום, מבקשת משירות לקוחות שיחה, אומרים לי שיחזרו אלי ולא חוזרים.
זה לא שווה את עוגמת הנפש ובזבוז הזמן בלרדוף אחריהם. יש מספיק חברות אחרות שיודעות לתת את אותו המענה.
שוקלת תביעה נגד החברה, לידיעת כל המתעניינים, לא ליפול בתצוגה היפה שלהם. מוצר יפה מבחוץ ורקוב מבפנים.
|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|