|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תכנון ארון בחדר ילדים
מחבר ההודעה:
יוסי- ריביירה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 10/01/2012 12:33:35
|
|
תוכן ההודעה:
חגית שלום רב
ראשית שיהיה לך בהצלחה ...
להלן תשובותי:
1: אני לא מצליח לפתוח את התמונה.
צוקל בד"כ כגובה הפנל= 7 ס"מ.
הוא בהחלט יכול להיות בגובה 5 .
2: לגבי הנגר את די צודקת,
לגבי דוגמאות- תלוי אם מדובר בדלתות פורמייקה/צבע אפוקסי.
אם פורמייקה- כדאי לשלב גוון בהיר על בסיס שמנת או לבן בשילוב צבע/טקסטורה מעניינת במגירות או בחלק מהדלתות.
לגבי צבע אפוקסי- יש אפשרויות לשלב חריטה/חריצים/קרניזים על הדלתות
וכך ליצור דוגמא מעניינת על הדלתות.
3: דלת פורמייקה בעובי של כ- 17 מ"מ, דלת בצבע בד"כ בעובי 22 מ"מ.
אין כל חשש, גם דלת ברוחב של 55 ס"מ תחזיק מעמד לאורך זמן כל עוד הצירים יהיו איכותיים, יהיו 4-5 צירים על הדלתות.
לגבי משקל לפתיחה, דלת 50 ס"מ בהחלט סבירה לפתיחה, גם לילד.
4: אכן, הדלת צריכה להיות עם סטופר פנימי שמונע מהדלת להיכנס פנימה.
בברכה
יוסי-ריביירה
|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|