Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן הדפסה
נושא:

תכנון ארון בחדר ילדים


מחבר ההודעה: יוסי- ריביירה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 10/01/2012 12:33:35

תוכן ההודעה:

חגית שלום רב

ראשית שיהיה לך בהצלחה ...

להלן תשובותי:

1: אני לא מצליח לפתוח את התמונה.
צוקל בד"כ כגובה הפנל= 7 ס"מ.
הוא בהחלט יכול להיות בגובה 5 .

2: לגבי הנגר את די צודקת,
לגבי דוגמאות- תלוי אם מדובר בדלתות פורמייקה/צבע אפוקסי.
אם פורמייקה- כדאי לשלב גוון בהיר על בסיס שמנת או לבן בשילוב צבע/טקסטורה מעניינת במגירות או בחלק מהדלתות.

לגבי צבע אפוקסי- יש אפשרויות לשלב חריטה/חריצים/קרניזים על הדלתות
וכך ליצור דוגמא מעניינת על הדלתות.

3: דלת פורמייקה בעובי של כ- 17 מ"מ, דלת בצבע בד"כ בעובי 22 מ"מ.

אין כל חשש, גם דלת ברוחב של 55 ס"מ תחזיק מעמד לאורך זמן כל עוד הצירים יהיו איכותיים, יהיו 4-5 צירים על הדלתות.

לגבי משקל לפתיחה, דלת 50 ס"מ בהחלט סבירה לפתיחה, גם לילד.

4: אכן, הדלת צריכה להיות עם סטופר פנימי שמונע מהדלת להיכנס פנימה.

בברכה
יוסי-ריביירה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 תכנון ארון בחדר ילדים -- חגית 10/01/2012 11:31:59    
     התמונה כדוגמת התכנון
    חגית 10/01/2012 11:36:05   
     תכנון ארון בחדר ילדים
    יוסי- ריביירה 10/01/2012 12:33:35   
         כהמשך
        חגית 10/01/2012 14:57:01   
             בהמשך ...
            יוסי ונטורה - ריביירה 10/01/2012 15:57:39   
     עיצוב ארונות
    נאוה טלוסטי עבדי 31/01/2012 14:33:30   
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן