|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: ארון מסיבית
מחבר ההודעה:
יוסי ונטורה - ריביירה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 31/05/2011 23:20:02
|
|
תוכן ההודעה:
רונה שלום, איכות הארון תלויה לא רק בהבדל בין החומרים כמו סיבית דחוסה,סנדוויץ ועץ, אלא גם בסוג העץ ממנו החומר עשוי, ארץ המוצא שלו, הדבקים שאיתם עובדים, שיטת בניית הארון ועוד ... למשל ארון מסנדוויץ ירוד יכול להיות זול יותר מארון סיבית איכותית. יש מספר סוגים של סיבית באיכויות שונות והאיכות תלויה בין היתר בעובי הפלטה, בסוג הציפוי העליון ובמקור שממנו מגיע החומר. ארון הבנוי מסיבית דחוסה אירופאית בציפוי מלמין עם תוי תקן בהחלט יכול לשמש לבניית הארון, יש לוודא שהצירים והברגים לא נכנסים לתוך הפלטות ישירות אלא דרך תותב המאפשר פירוק והרכבה של הארון ללא תקלות. כמובן חשוב לא פחות מי יבנה עבורך את הארון, כי גם החומר הטוב ביותר לא משמעותי אם לא ייבנה בצורה הנכונה עבורו,
כך שבהחלט אפשר ארון מסיבית, מקווה שעזרתי, בברכה יוסי- ריביירה
|
|
לכניסה לפורום: ארונות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|