Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: פרקטים לחצו כאן הדפסה
נושא:

תשובה 2-3


מחבר ההודעה: מקצוען- דוא"ל לכותב
בתאריך: 03/09/2015 21:03:04

תוכן ההודעה:

2 העובי ומקדם השחיקה לא קובעים דבר , 8 ממ ודרגת שחיקה ac4 משווקת כמעט בכל הפרקטים במדינה שלנו . היצרן קובע את האיכות של הפרקט תבדקי באינטרנט יש המון מידע . אני אישית ממליץ balterio quick step aqua step .. פרק טי ם מעולים ועמידים . עם יתרון לקויק סטפ משום שהוא נראה טבעי ומרשים בשטחים גדולים ונשמר לשנים גם האקואה חומר מעולה אך נראה פחות טבעי בגדול . משום שהוא עשוי מפלסטיק .
3. אני נמנע מלענות על השאלה משום שאני בעצמי מחזיק חנות ואני לא ישווק את עצמי . אני בפורום רק כדי לעזור.
ממליץ לקנות מחנות משום שיש אחריות על החומר . לכי תדעי איפה יהייה המתקין עוד כמה שנים ?

מקווה שעזרתי .. אם יש עוד שאלות מוזמנת לשאול !

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: פרקטים לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 פרקט של egger או אקווא סטפ -- אירנה 02/09/2015 13:42:50    
     תשובה
    מקצוען 02/09/2015 23:30:39   
         פרקט של egger או אקווא סטפ
        אירנה 03/09/2015 08:58:45   
             תשובה 2-3
            מקצוען 03/09/2015 21:03:04   
         פרקט egger מיוצר בגרמניה
        אורן 28/09/2015 16:21:13   
     פרקט של egger
    יקיר 30/09/2015 16:33:08   
         האם זה בסדר לרכוש את אגר בחנות של בתילי ולא בכרמל?
        שלמה 06/10/2015 18:03:54   
             ביתילי שייכת לכרמל אפילו עדיף לרכוש שם מאשר אצל
            עופר 05/11/2015 22:36:44   
לכניסה לפורום: פרקטים לחצו כאן