|
|
לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: כמות הברזל תלויה במענה לדרגת החשיפה
מחבר ההודעה:
חגי שושני- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/02/2020 07:15:02
|
|
תוכן ההודעה:
קצת מורכב למענה בפורום, אבל:
מינון מוסף זייפקס הוא לרוב 2% מכמות הצמנט.
כמות הצמנט בקוב בטון תלויה במענה לדרגת החשיפה
כמות הברזל באלמנט תלויה ברוחב הסדק המותר ובמענה לדרגת החשיפה, שקובע את חוזק הבטון:
- מענה לדרגת החשיפה בשיטה התפקודית משמעותו בטון בחוזק הדרוש עם מעכב קורוזיה, כ- 250 ק"ג צמנט בלבד בקוב בטון, כ- 5 קילו מוסף זייפקס, וכ- 100 ק"ג ברזל בקוב.
- מענה לדרגת החשיפה בשיטת ערכים גבוליים משמעותו בטון עם כ- 350 ק"ג צמנט, לא מעכב קורוזיה, כ- 7 ק"ג מוסף זייפקס, וכ- 160 ק"ג ברזל בקוב.
מענה לדרגת החשיפה בשיטה התפקודית עדיף, הנדסית וכלכלית.
מאמר על השפעת דרגת החשיפה על כמות הברזל התפרסם בביטאון איגוד המהנדסים באוגוסט אשתקד:
הנדסת בניה ותשתיות, גיליון 82, עמוד 38
http://www.tirosh-site.com/up/tastiyot-82/files/mo bile/index.html#38
בהצלחה
|
|
לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|